خبرگزاری کار ایران

مرادپور مطرح کرد:

نهادینه شدن ترویج فرهنگ کار؛ نیاز امروز جامعه

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۳۶۲

معاون استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ کار در جامعه، اظهارکرد: نهادینه شدن فرهنگ کار در جامعه موجب کاهش محرومیت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، احمد مرادپور در آئین واگذاری ۲۰ هزار جفت کفش اهدایی بانک ملت، اظهارکرد: رفع فقر و رسیدگی به محرومان از اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

وی با تاکید بر ابعاد مثبت رسیدگی به محرومان، برنامه‌ریزی برای کمک به مناطق محروم را قابل ارزش دانست و گفت: وجود محرومان به نوعی نگران‌کننده است و تلاش ما می‌بایست برای کاهش آمار محرومان باشد کما اینکه این آمار و ارقام و نمودارهای مربوط به محرومیت به نوعی بیانگر مشکلات و واقعیات جامعه است.

مرادپور به وجود منابع و نیروی انسانی سرشار در کشور اشاره کرد و تصریح کرد: وقتی منابع کشور را با سایر کشورها مقایسه کنیم می‌بینیم به مراتب دارای امتیازات بهتری هستیم، حال این سوال مطرح است که چرا روزانه به محرومان ما اضافه می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان، به تشریح علل محرومیت و افزایش آن در جامعه پرداخت و با ذکر اینکه اصولا عدم نهادینه شدن فرهنگ کار باعث افزایش محرومیت می‌شود، اظهارکرد: تروبج فرهنگ کار موجب کاهش محرومیت می‌شود کمااینکه ما اصولا مردم تنبل و در عین حال ولخرجی هستیم.

وی بر ضرورت افزایش آمار کار مفید در طول روز، عدم مدیریت منابع را عامل دوم محرومیت ذکر کرد و ادامه داد: وقتی مدیریت منابع درست صورت نگیرد به اشتغال ما آسیب وارد شده و نهایتا سطح رفاه کاهش پیدا می‌کند.

مرادپور با ذکر اینکه اگر تمام منابع بانک‌ها در اختیار قرار گیرد باز تمام مشکل محرومیت حل نخواهد شد، نهادینه فرهنگ کار را نیاز جامعه دانست و افزود: کار کمیته امداد باید وارد مراحل جدیدتری وارد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه کنار توسعه فرهنگ کار خدمت به محرومان افزایش پیدا کند، تصریح کرد: علمی که تولید می‌شود باید منجر به تولید ثروت شود، این در حالی است که فکری که باعث ایجاد ارزش افزوده شود به اقتصاد کمک می‌کند.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز