خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان خبر داد:

تصویب ۲۴ طرح سرمایه‌گذاری در ستاد تسهیل لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۲۵۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از تصویب ۲۴ طرح سرمایه‌گذاری در ستاد تسهیل استان خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا لرستان، گودرز امیری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: اگر اختلاف نظری بین دستگاه‌های نظارتی با ارگان‌های اجرایی به وجود آمد باید دستگاه‌های مربوطه تقاضای جلسه تعاملی بدهند.

وی با تاکید بر اینکه نباید به این بهانه مشکلات مردم و سرمایه‌گذاران را به تعویق انداخت، افزود: باید پاسخی روشن و شفاف به مردم و متقاضیان داده شود.

امیری خاطرنشان کرد: در کارگروه تسهیل بیشتر به بحث استمهال پرداخته می‌شود و در جمع‌بندی سال گذشته این ستاد، بیشترین آمار مصوبات مربوط به این موضوع بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان تصریح کرد: در سایر موارد نیز جلسات به صورت متفرقه برگزار و در آنها چون تفویض اختیار شده است قرار شد به عنوان مصوبات گروه تلقی و لحاظ شوند.

وی به هتل صخره‌ای اشاره کرد و گفت: براساس اطلاعات این پروژه در سال ۷۷ آغاز شده و تاکنون در بلاتکلیفی به سر می‌برد و حدود ۲۸۰۰ متر فضا را اشغال کرده که ۳۵۰۰ متر نیز واگذاری دارد؛ بالای صخره برای ورودی و خروجی پارکینگ هتل و فضای سبز ۱۲۵۰۰ متر تسطیح کرده است.

امیری با یادآوری اینکه اداره راه و شهرسازی برای واگذاری زمین ایراد گرفته که برای واگذاری و تصویب آن باید طرح ارائه شود، ادامه داد: طرحی که برای هتل تعیین شده شامل ورودی، فضای سبز و پارکینگ است؛ این طرح در کمیسیون ماده پنج تصویب و در شورای عالی معماری شهرسازی تصویب شده و اکنون راه و شهرسازی برای واگذاری زمین می‌گوید که اختیار واگذاری بالای ۵۰۰۰ متر را ندارد.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: برای واگذاری زمین به مساحت ۱۲۵۰۰ متر باید سازمان ملی زمین و مسکن موافقت کرده و واگذار کند.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه سرمایه‌گذار کار را شروع کرده و پیشرفت مناسبی دارد با اخذ تضمین و برنامه زمان‌بندی از سرمایه‌گذار مبنی بر تکمیل و بهره‌برداری پروژه طبق طرحی که به تصویب کمیسیون ماده پنج شورای عالی معماری و شهرسازی رسیده است از سازمان ملی زمین تقاضا می‌کنیم که این مقدار زمین را طبق قانون و کارشناسی شده واگذار شود.

لازم به توضیح است که در این جلسه ۲۴ طرح مصوب شد که ۱۰ پروژه کشاورزی، ۹ طرح مربوط به صنعت و معدن و پنج مورد در خصوص موارد متفرقه بود.

 

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز