خبرگزاری کار ایران

حبیب‌الله خجسته‌پور:

با افکار دیروز نباید برای جوان امروز برنامه‌ریزی کرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۷۹۵

معاون استاندار لرستان بر لزوم تقویت ارتباط بین‌نسلی با کمک خانواده‌ها و مربیان آموزشی تاکید کرد

به گزارش ایلنا لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور در جلسه ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به اینکه هر دستگاهی از زاویه خود دغدغه امور جوانان را دارد، هدف از برگزاری این جلسه را جمع‌بندی این دغدغه‌ها بیان کرد و گفت: از دغدغه‌های ما در این ایام بحث اوقات فراغت است که علاوه بر این می‌خواهیم فرد برای ادامه زندگی از آن بهره‌مند شود.

وی اوقات فراغت را برای تمامی اقشار مردم لازم دانست و اظهار کرد: هدف ما غنی‌سازی اوقات فراغت برای نسل جوان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه خانواده‌ها در سبد هزینه‌ای این موضوع را مدنظر دارند، بیان کرد: وظیفه ما به عنوان سیاست‌گذار، راهنمایی و هدایت آنان است.

وی با بیان اینکه نباید به سمتی حرکت کرد که جوانان ما از اوقات فراغت احساس خستگی کنند، خاطرنشان کرد: کثرت کلاس‌ها در روز برای فرد باعث خستگی می‌شود.

خجسته‌پور بر لزوم برنامه‌ریزی در این زمینه تاکید کرد و گفت: توجه به همه ابعاد زندگی در آرامش جوانان به لحاظ فیزیکی و روحی و معنوی تاثیر‌گذار است و ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه با افکار دیروز نباید برای جوان امروز برنامه‌ریزی کنیم، تصریح کرد: در این راستا باید نیازسنجی شود و برای نیاز امروز جوان برنامه‌ریزی کرد تا بتوان نسل فردا را درست تربیت کنیم.

معاون سیاسی استاندار بر لزوم ایجاد شادی و نشاط بین جوانان تاکید و اظهار کرد: شادی لحظه‌ای و آنی است اما نشاط پایدار بوده و در طول زندگی جریان دارد.در برنامه‌ها باید شادی و‌ نشاط را برای پایدار کردن اوقات فراغت مورد توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروزه استفاده از ابزار و وسایلی مانند موبایل فرد‌گرایی در جامعه را رواج داده، بیان کرد: باید در برنامه‌های اوقات فراغت کارهای تیمی و گروهی را تقویت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر اجرای برنامه‌ها در راستای ایجاد انگیزه بین جوانان افزود: استفاده از اوقات فراغت و اجرای آن با بهره بردن از ابزار روز، فرهنگ کار را در بین مردم و جوانان تقویت کنیم.

خجسته‌پور با بیان اینکه برنامه‌های ارزان‌قیمت ارائه دهیم که همه اقشار مردم بتوانند شرکت کنند، عنوان کرد: باید ارتباط بین نسلی را با کمک خانواده‌ها و مربیان آموزشی تقویت کنیم.

وی درباره ارائه برنامه‌های فراغت با اشاره به سرفصل‌های آموزشی گفت: باید دنبال سرفصل‌هایی باشیم که تکرار برنامه‌های آموزشی دوران تحصیل نباشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه باید از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده کرد، گفت: در این رابطه دستگاه‌های اجرایی امکانات و تجهیزات خود را برای استفاده و مدیریت در اختیار سازمان‌های مردم‌نهاد قرار دهند.

انتهای پیام/
مرتضی عراقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز