خبرگزاری کار ایران

هاشم‌زایی در گفت‌گو با ایلنا:

برخی دنبال بهانه هستند تا بر موج تجمعات سوار شوند/ عدم پاسخگویی باعث سوق دادن اعتراض‌ها به ناآرامی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۲۷۹

نماینده مجلس شورای اسلامی با ذکر این موضوع که اعتراض را حق مردم می‌دانم، گفت:‌ برخی دنبال بهانه‌ای هستند تا در صورت شکل‌گیری هرگونه تجمع بر موج سوار شده و سوء‌مدیریت و عدم پاسخگویی باعث سوق دادن این اعتراض‌ها به ناآرامی می‌شود.

عبدالرضا هاشم‌زایی در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا، عدم پاسخگویی مسئولان در دولت و مجلس را یکی از علل مهم ناآرامی‌های اخیر دانست و عنوان کرد:‌ تنها مشکلات اقتصادی را عامل نارضایتی نمی‌دانم بلکه مردم دچار برخی دغدغه‌های سیاسی و اجتماعی هستند که عدم رسیدگی به آنها از سوی مسئولان باعث می‌شود هرگونه اعتراض شکل گرفته با ریشه اقتصادی و بصورت مدنی با همراهی این افراد به ناآرامی تبدیل شود. 

این عضو فراکسیون امید مجلس افزود: وقتی حتی به مردم اجازه تجمع و بیان دغدغه‌ها و مشکلات داده نمی‌شود در این حالت است برخی دنبال بهانه‌ای هستند تا در صورت شکل‌گیری هرگونه تجمع بر موج سوار شده و سوء‌مدیریت و عدم پاسخگویی باعث سوق دادن این اعتراض‌ها به ناآرامی می‌شود. 

جهانبخش محبی‌نیا هم در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، در خصوص تجمعات اعتراض‌آمیز کسبه و درخواست آنها برای اعتصاب بازار گفت:‌ مردم تا الان هم به مسئولان دولتی فرصت دادند تا مشکلات اقتصادی را حل کنند.

وی افزود: توصیه می‌کنم مسئولان حرکت مردم را با عنوان اینکه از خارج از کشور هدایت شده است، تلقی نکنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز