خبرگزاری کار ایران

رحیمی به ایلنا خبر داد:

عیادت دو نماینده تهران از هاشم‌زایی در یزد

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر امروز خود به یزد که به‌همراه محمدرضا بادامچی دیگر نماینده تهران انجام شده، گفت: به نمایندگی از مجمع نمایندگان تهران از عبدالرضا هاشم‌زایی عیادت کردیم.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت سلامت نماینده مردم تهران در مجلس اعلام کرد: ساعت ۲۲ امشب به‌همراه محمدرضا بادامچی و سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد از عبدالرضا هاشم‌زایی عیادت کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به این منظور به‌همراه محمدرضا بادامچی دیگر نماینده تهران در مجلس به یزد سفر کرده‌ایم تا به نمایندگی از مجمع نمایندگان تهران از آقای هاشم‌زایی عیادت کنیم.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که به قصد شرکت در مراسم عزاداری سیدالشهدا به زادگاه خود در استان یزد سفر کرده بود، در مسیر دچار سانحه رانندگی شد که در این تصادف سرنشینان خودروی مقابل در حادثه جان خود را از دست دادند و عضو فراکسیون امید به همراه سرنشینان نیز به مراکز درمانی در یزد منتقل شدند. او که در این سانحه دچار شکستگی دست نیز شد، در زمان آغاز بکار این دوره دهم مجلس، ریاست سنی دو جلسه نخست را برعهده داشت.

کد خبر : ۴۱۸۵۰۷