خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مطرح شد؛

تیم دوچرخه‌سواری شهرداری تبریز منحل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۹۷۵

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: دو سالن با استانداردهای جهانی در تبریز برای مسابقات آسیایی نوجوانان والیبال مهیا کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایوب بهتاج در نشست خبری اظهار داشت: سال 97 اداره کل ورزش و جوانان سال را با انرژی آغاز کرده و سعی داریم با توجه به مناسبت تبریز 2018 بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط مالی، سعی کردیم با بهترین شرایط مسابقات بین‌المللی را برگزار کرده و برنامه‌ریزی مناسبی برای این رویدادها داشته باشیم تا پایان سال هم رقابت‌های بین‌المللی در تبریز برگزار خواهد شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر هم قرار داریم و سعی کردیم بهترین شرایط را مهیا کنیم. با هیئت‌های ورزشی شهرستان‌های استان هم رایزنی زیادی شده تا برنامه‌های مختلفی  در هفته مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم.

بهتاج در ارتباط با مسابقات جام ملت‌های نوجوانان آسیا به میزبانی تبریز عنوان داشت: دو سالن استاندارد در اختیار تیم های حاضر در این رقابت ها قرار دادیم و بهترین کف پوش های والیبال را در دو سالن مجهز شهر قرار داده ایم که بالای دو میلیارد هزینه صرف شده است. به‌صورت شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل نیز کارگران برای تجهیز سالن‌ها مشغول بودند و تا ششم تیرماه تمامی تیم‌ها در تبریز حضور می‌یابند که در یک هفته مسابقات برگزار می‌شود. برای حضور خانواده‌ها و بانوان در سالن رقابت‌ها هم صحبت‌های اولیه انجام پذیرفته و تا چند روز آتی وضعیت این مسئله مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به مسابقات آسیایی جاکارتا افزود: تا دو ماه دیگر مسابقات آسیایی جاکارتا آغاز می شود و ستاد بازی های آسیایی برای این مسابقات از ماه‌ها پیش آغاز به کار کرده است. سه نماینده در تکواندو، دو نماینده در شنا و شیرجه خواهیم داشت، سعی داریم بازیکن ذخیره هم برای شنا داشته باشیم. فرزاد باهر بازیکن اصلی تیم ملی شمشیر بازی است و پرویز هادی نیز در کشتی خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد:  متاسفانه زمان ثبت قرارداد رکاب زنان به تاخیر افتاده بود اما خوشبختانه با رایزنی‌هایی که صورت پذیرفت شهرداری تبریز منحل نمی‌شود و در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان هم به‌عنوان نماینده تبریز شرکت می‌کند.

بهتاج در پایان درباره وضعیت تیم‌های فوتبال تبریز در لیگ برتر مطرح کرد: قرارداد بازیکنان تراکتورسازی در روزهای آتی به‌صورت رسمی ثبت می‌شود و در هفته بعدی هم تراکتورسازی در شهر استانبول اردوی تدارکاتی برگزار می کند، سعی میکنیم گسترش فولاد هم در تبریز بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز