خبرگزاری کار ایران

قاضی پور در صحن علنی مجلس:

انتظار داریم رئیس‌جمهور با توجه به شرایط اقتصادی درخواست جلسه غیرعلنی بدهد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۶۸۹

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه غیرعلنی رسمی در صورتی معتبر است که شورای نگهبان حضور داشته باشد و موضوع به تصویب سه چهارم نمایندگان رسیده باشد و گزارش مصوبات جلسات غیرعلنی رسمی بعد از برطرف شدن شرایط برای اطلاع عموم منتشر می شود.

به گزارش ایلنا، نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با استناد اصل ۶۹ قانون اساسی عنوان کرد: طبق قانون مذاکرات مجلس شورای اسلامی علنی و گزارش آن باید از صدا و سیما پخش شود و در شرایط اضطراری جهت رعایت امنیت کشور و با تقاضای رئیس جمهور یا یکی از وزرا یا ۱۰ نفر از نمایندگان جلسه غیرعلنی رسمی تشکیل می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس مصوبات جلسه غیرعلنی رسمی در صورتی معتبر است که شورای نگهبان حضور داشته باشد و موضوع به تصویب سه چهارم نمایندگان رسیده باشد و گزارش مصوبات جلسات غیرعلنی رسمی بعد از برطرف شدن شرایط برای اطلاع عموم منتشر می شود.

وی گفت: انتظار می‌رود رئیس جمهور با توجه به شرایط اقتصادی کشور در راستای حفظ ارزش پول ملی و توضیح وضعیت طلا و سکه و گران شدن مواد غذایی درخواست جلسه غیرعلنی به مجلس بدهد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: ضدنظام و آمریکایی‌ها در تلاشند به ساختار نظام که در واقع همان مستضعفان هستند آسیب جدی وارد کنند به همین جهت می‌خواهیم رئیس مجلس از پشت تریبون از رئیس‌جمهور بخواهد تا امروز جلسه غیرعلنی در این زمینه داشته باشیم.

علی لاریجانی در پاسخ به این پیشنهاد گفت: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در صحن علنی حضور دارند؛ پیشنهاد شما را به ایشان منتقل می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز