خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور:

هیچ کمکی از کمیته امداد به سوریه و لبنان نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۵۷۱

نماینده ارومیه در مجلس تاکید کرد: کمیته امداد کاملا مستقلانه عمل می‌کند و هیچ کمکی از آن به سوریه و لبنان نمی‌رود چون آنها خودشان کمیته امداد دارند. دشمنان ما علیه کمیته امداد هجمه‌هایی را به راه انداخته‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نادر قاضی‌پور در جریان صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۲۴ و ۱۱۰ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: در روزهای اخیر اعتراضات فراوانی نسبت به کمیته امداد که یادگار امام شده و این در حالی است که نهادی غیردولتی که برای حفظ آبروی هزاران ایرانی بعد از پیروزی انقلاب تاکنون زحمات زیادی کشیده است.

وی با بیان اینکه بچه‌های کمیته امداد در حال حاضر استاد دانشگاه و پزشک هستند، اظهار داشت: این نهاد اکنون با توهین‌های زیادی روبه‌رو شده است. با این حال کمیته امداد کاملا مستقلانه عمل می‌کند و هیچ کمکی از آن به سوریه و لبنان نمی‌رود چون آنها خودشان کمیته امداد دارند. دشمنان ما علیه کمیته امداد هجمه‌هایی را به راه انداخته‌اند.

این نماینده اصولگرا اضافه کرد: لازم است رئیس مجلس از صیانت کمیته امداد دفاع کنند تا نهادی که تمامی درآمدش در ایران و برای افراد مستضعف استفاده می‌شود زیرا سوال نرود.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر نادر قاضی‌پور تصریح کرد: هجمه‌هایی که به کمیته امداد روا داشته‌اند به حق نیست. کمیته امداد از کمک‌های مردم برای خود آنها استفاده می‌کند. این یک خط تخریبی است تا خللی در اراده ملت به وجود بیاورند.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: در روزهای اخیر در فضای مجازی علیه کمیته امداد به این بهانه‌ بحثی به راه افتاده که این نهاد کمک‌های مردمی خود را به مردم غزه و لبنان می‌فرستد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز