خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ارومیه در مجلس مطرح کرد:

فرهنگ سرمایه‌گذای و اشتغال‌زایی در آذربایجان غربی مناسب نیست

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۳۰۶

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: در حمایت از تولید ملی و کارگران، مدیران نباید تردید کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، مشکلات و خواسته‌های شرکت‎‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک و علم و فناوری آذربایجان غربی در حضور ریاست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

در این دیدار، مشکلات پیش روی شرکت‌های دانش بنیان و فناور، توسط مدیران شرکت‌ها مطرح شده و نیز خواسته‌های آن‌ها از نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای‌اسلامی بیان کرد: فرهنگ سرمایه‌گذای و اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی مناسب نیست و در مقایسه با همسایه شرقی خود ضعف جدی در این مسئله داریم که باید جبران کنیم.

وی اذعان کرد: سعی کنید در ابتدای راه‌اندازی کسب کار کمتر از تسهیلات بانکی استفاده کنید و سهم تسهیلات از کل سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰ درصد نباشد چرا که با توجه به سیستم بیمار بانکی در کشور، تکیه بر تسهیلات بانکی به موفقیت شرکت منجر نخواهد شد.

قاضی‌پور تاکید کرد: در حمایت از تولید ملی، کارگران و مستضعفین هیچ تردیدی ندارم و در همین راستا با تمام توان از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی حمایت خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز