خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

امنیت مرزهای ایران به سود منطقه و دنیا است

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۴۷۷

وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه است، گفت: امنیت مرزهای ایران به سود منطقه و دنیا است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، "عبدالرضا رحمانی فضلی" در جلسه جمع بندی آسیب های اجتماعی در گرگان با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم بر ما یک اصل بسیار مهم است، اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم با خدمات صادقانه و شبانه روزی برای مردم، این رضایتمندی را حفظ و گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه جلب مشارکت مردم و رضایتمندی آنان مهمترین مولفه در راستای توسعه کشور در بخش های مختلف است، بیان داشت: همه سازمان ها و نهاد ها با بهره مندی از این ظرفیت بسیار مهم و سرمایه اجتماعی خود می توانند برنامه ها و اقدامات از پیش تعیین شده خود در جهت نیل به اهداف عالیه سازمانی را فراهم کنند.

وزیر کشور با اشاره به برنامه ها و دسیسه های دشمنان و اینکه به دنبال استفاده از نقاط ضعف کوچک و بزرگ نمایی آن و ایجاد اختلاف در کشور است، بیان داشت: خوشبختانه تجربه ۴۰ ساله مردم با بصیرت ایران اسلامی نشان می دهد هیچ گاه فریب توطئه ها و دسیسه های دشمنان را نخواهند خورد و با وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان امروز ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه محسوب می شود.

رحمانی فضلی با اشاره به شکست های آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در جنگ ها و نا امنی های ایجاد شده در منطقه، بیان داشت: آنها به خوبی می دانند امنیتی که جمهوری اسلامی ایران در مرزها ایجاد کرده نه تنها به سود منطقه بلکه به سود تمام دنیا است.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود به استان گلستان و وضعیت امنیتی این استان اشاره و بیان کرد : استان گلستان از استان های امن و به اصطلاح سفید کشور است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت امنیتی گلستان در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد، اظهار داشت: بررسی های آماری مسئولان استانی نشان می دهد اکثر این شاخص ها در شرایط بسیار خوبی قرار دارد که این نشان از تلاش، وحدت، همدلی و همکاری سازمان ها و نهادهای متولی در این حوزه است.

رحمانی فضلی با اشاره به آمار و کشفیات بی سابقه پلیس گلستان در حوزه مقابله با مواد مخدر، از فرمانده انتظامی استان و مسئولان انتظامی در حوزه مقابله با موادمخدر تقدیر و دستور تشویق آنان را صادر کرد.

اقدام جهادی در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی

سردار "علی اکبر جاویدان" فرمامده انتظامی استان گلستان در این جلسه با اشاره به اینکه موضوع آسیب های اجتماعی و رشد فزاینده آن، یکی از دغدغه های کشور خصوصا در دو دهه اخیر نگرانی هایی را ایجاد کرده است، گفت: مقابله با آسیب های اجتماعی اقدام جهادی همه سازمان ها و نهاد های مرتبط در این حوزه را می طلبد.

وی، اعتیاد و موادمخدر را مادر جرایم و آسیب های اجتماعی دانست و بیان داشت: در بررسی آسیب های اجتماعی مشاهده می شود بیشترین دلیل ارتکاب افراد به جرایم، اعتیاد به مواد مخدر است و این پدیده شوم ارتباط مستقیمی با معضلات اجتماعی جامعه دارد.

سردار جاویدان،ریال مسئله موادمخدر را یکی از مشکلات اساسی جوامع دانست و اظهار داشت : مواد مخدر همه ساله هزینه های مادی و معنوی زیادی را بر جامعه تحمیل می کند.

وی از عزم راسخ پلیس در حوزه مقابله با موادمخدر خبر داد و گفت: برخورد با عناصر تهیه و توزیع موادمخدر ماموریت اصلی و تعطیل ناپذیر پلیس است.

فرمانده انتظامی استان ۳ ماهه نخست امسال را فرصتی بی سابقه و بی نظیر در حوزه مقابله با مواد مخدر در گلستان عنوان و بیان کرد : در ۳ ماهه نخست امسال بیش از ۸ تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف که در مقایسه با مدت مشابه بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

سردار جاویدان از افزایش ۹۶ درصدی دستگیری عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: طی این مدت ۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و بیش از یک هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

رئیس کمیته مقابله با موادمخدر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گلستان با اشاره به همکاری و تعامل سازمان های مرتبط در حوزه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، خاطرنشان کرد: مقابله، پیشگیری و درمان در دستور کار این شورا قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان از تعامل دستگاه های امنیتی و قضائی در راستای تقویت همکاری با پلیس تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز