خبرگزاری کار ایران

نوازی: می‌توانیم پرتغال را شکست دهیم/ برای ایرانی‌ها کار نشد ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۲۳۸

کاپیتان سابق استقلال اعتقاد دارد اگر تیم ملی ترس را کنار بگذارد می‌تواند در دیدار مقابل پرتغال برنده شده و از گروهش صعود کند.

محمد نوازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا اعتقاد دارد تیم ملی در دیدار مقابل اسپانیا حقش باخت نبود.  با نوازی در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی و شرایط استقلال و آکادمی صحبت کردیم.

* درخصوص دیدار ایران مقابل اسپانیا صحبت کنید، عملکرد ایران چطور بود؟
سوای نیمه اول که زیاد خوب نبودیم و فقط در حال دفاع کردن بودیم در نیمه دوم کمی بهتر شدیم. من قبل از بازی هم گفته بودم که تفکر کی‌روش در مسابقات جام جهانی بیشتر دفاعی است.

 

* قبول دارید دفاع کردن هم نوعی تاکتیک است؟
حرف شما درست است اما ما دفاع مطلق بودیم و اجازه نفوذ به اسپانیایی‌ها را نمی‌دادیم. من فکر می‌کنم اگر به صورت عادی بازی می‌کردیم شرایط کمی بهتر می‌شد چون بازیکنان ما در فاز حمله هم شرایط خوبی داشتند و حداقلش این بود که ما می‌توانستیم یک مساوی بگیریم.

 

* اما این را هم قبول کنید که اسپانیا هم تیم خیلی خوبی است.
درست است که اسپانیا تیم بسیار بزرگی است اما ما هم ایران بودیم ایران هم در این چند وقت کم اسم و رسم برای خودش در دنیا پیدا نکرده. این دست‌کم گرفتن‌های ما باعث شده که از فوتبال عقب بیفتیم. در صورتی که دنیا ما را قبول دارد اما خودمان، خودمان را دست‌کم می‌گیریم.

 

* تعویض‌های ایران را چطور دیدید؟
ما باید تعویض‌هایمان را کمی زودتر انجام می‌دادیم. به نظر من آزمون باید خیلی زودتر از اینها تعویض می‌شد. در شرایط فعلی جهان‌بخش در زمین عملکرد بهتری از آزمون دارد و امیدوارم که کی‌روش در بازی بعدی دست به چنین تغییری بزند چون در کل این اتفاق به سود تیم ملی خواهد بود.

 

* در ادامه باید به مصاف پرتغال برویم.
با این دو بازی‌ای که من از تیم ملی دیدم ما می‌توانیم پرتغال را شکست دهیم. اگر این ترس از نباختن در ما از بین برود شرایطمان بهتر می‌شد. ما باید تفکر حمله کردن داشته باشیم. در ایران مقابل پرتغال اگر بتوانیم رونالدو را مهار کنیم می‌توانیم به بردن هم فکر کنیم.

 

* شما فکر می‌کنید ایران از گروهش صعود می‌کند؟
در شرایط فوتبالی بخواهیم صحبت کنیم کار سخت است اما نشد ندارد. ایرانی‌ها نشان دادند در شرایط سخت بهتر نتیجه می‌گیرند. من پیش‌بینی می‌کنم ایران یکی از تیم‌های صعودکننده از گروهش باشد.

 

* کمی هم در خصوص استقلال صحبت کنید.
خب، استقلال شرایط خوبی دارد بازیکنانی که مورد نیازش بود را جذب کرد. شفر مربی‌ای است که نشان داده فوتبال ایران را کاملا می‌شناسد و می‌داند در لحظات سخت تصمیم درست بگیرد.

 

*افتخاری چندی پیش در مصاحبه ای در علمکرد شما در تیم‌های پایه ای انتقاد داشت. 

من مصاحبه را خواندم جالب بود ایشان گفته بود من خیلی چیزها را می;دانم در حالی که او از هیچ چیز خبر ندارد. مطمئن باشید چند وقت دیگر خیلی از چیزها مشخص خواهد شد

 

*برنامه‌تان برای فصل آینده چیست؟
هنوز تصمیم برای فصل بعد نگرفته‌ام در حال مذاکره با چند تیم هستم. شاید در روزهای آینده خبرهای خوبی بشنوید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز