خبرگزاری کار ایران

چه کسی مسئول رسیدگی به تیم‌های پایه است؟

نوازی: برد دیروز نتایج زحمات منصوریان بود / هیئت مدیره استقلال پاسخگو نیست!

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۵۶۷

مربی تیم‌های پایه استقلال معتقد است پیروزی استقلال برابر سپیدرود نتیجه زحمات سرمربی پیشین این تیم بود.

محمد نوازی، مربی تیم‌های پایه استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص برد استقلال مقابل سپیدرود اظهار داشت: من بازی را ندیدم اما شنیدم خیلی خوب بازی کردند. در سالگرد 72 سالگی استقلال برد خیلی خوبی به دست آوردیم که باعث شد فشار از دوش بازیکنان برداشته شود. فکر می‌کنم بازیکنان مصدوم برسند شرایط تیم بهتر خواهد شد. این برد نتایج زحمات منصوریان است. این تیم زیر نظر منصوریان جمع شده و اگر دیروز استقلال پیروز شده به منصوریان هم باید تبریک گفت.

نوازی در خصوص اینکه آیا در دور جدید تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: در روز جمعه دوباره در تمرینات استقلال شرکت می‌کنم. ما حاضریم برای موفقیت استقلال هر کاری را انجام دهیم و امیدوارم هر چه زودتر استقلال از این شرایط خارج شود.

مربی استقلال در خصوص تشکیل کمیته فنی بیان داشت: من اعتقاد دارم کمیته فنی باید از ابتدای فصل انتخاب شود و باید پیشکسوتانی حضور داشته باشند که برای باشگاه مفید باشند. امثال روشن و مظلومی جباری و خیلی‌های دیگر که با کوله‌باری از تجربه می‌توانند به استقلال کمک کنند. باید در طول سال به پیشکسوتان اهمیت بدهند اما یکباره کمیته فنی انتخاب می‌کنند. کمیته فنی باید مانند هیئت مدیره همیشه در کنار تیم باشد. البته الان نزدیک به دو سال است که اعضای هیئت مدیره استقلال با یکدیگر مشکل دارند و با هرکدام از آنها تماس می‌گیری پاسخگو نیستند. نمی‌دانم چه کسی مسئول رسیدگی به امور تیم‌های پایه است. با این روش نمی‌شود باشگاه‌داری کرد. از مشکلات زیادی رنج می‌بریم و هیچ کس هم مسئول رسیدگی به آن نیست. اگر نمی‌توانید در مسابقات پایه‌ها شرکت نکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز