خبرگزاری کار ایران

اگر زیرابم را نزنند فصل بعد هم در استقلال هستم

نوازی: تماشاگران باید در خصوص ماندن شفر تصمیم بگیرند

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۳۴۲

پیشکسوت استقلال که در دیدار مقابل العین از تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی بود روند شاگردان وینفرد شفر را خوب توصیف کرد و مدعی است استقلال از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، محمد نوازی پیشکسوت استقلال در دیدار مقابل العین که از تماشاگران حاضر در ورزشگاه بود. او روند تیم را خوب توصیف کرد و مدعی است استقلال از این گروه به عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد. با سرمربی فصل قبل امیدهای استقلال در خصوص شرایط استقلال عملکرد تیام و همچنین بحث تمدید قرارداد شفر همکلام شدیم.

*درخصوص تساوی مقابل العین امارات صحبت کن.
استقلال عملکرد خوبی مقابل العین داشت. می‌توانست در این بازی پیروز شود فقط کمی بدشانس بود البته فکر می‌کنم استقلال آن روند بازی‌های خوب گذشته خود را نداشت و خستگی برای چند بازی اخیر در ساق پای بازیکنان مشهود بود. امیدوارم آنها در این چند روز استراحت کنند تا خستگی برطرف شود.

*سرمربی العین بعد از پایان مسابقه اعلام کرد از داخل ایران به او اطلاعات دادند.
بعید می‌دانم کسی چنین کاری را انجام دهد او می خواسته کمی حاشیه‌سازی و فرافکنی کند به همین خاطر چنین حرفی را عنوان کرده هیچ کسی از ایران چنین کاری را انجام نمی‌دهد.

*حضور هواداران را چطور ارزیابی کردید؟
هواداران استقلال همیشه نشان دادند در بازی‌های بزرگ حضوری حماسی دارند و باید از آنها تشکر کرد. اما من یک گلایه دارم و آن هم این است که پیشکسوتان هم باید حضور فعالی داشته باشند. من خودم هر وقت وقت کنم می‌آیم و برایم هم فرقی نمی‌کند بازی معمولی باشد یا بزرگ. پیشکسوتان هم باید مانند تماشاگران باشند و در بازی های کوچک هم حضور داشته باشند نه اینکه فقط برای اینکه در چشم باشند به ورزشگاه بیایند.

*عملکرد مامه باباتیام را چطور دیدید؟
تیام بازیکن بسیار خوبی است او در چند وقت اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و مثل همیشه مثمرثمر بوده. من پیش از این هم گفتم از معدود مهاجمانی است که توپ را نگه می‌دارد و باعث می‌شود که موج دوم بازیکنان به خط حمله اضافه شوند. امیدوارم او فصل آینده هم در استقلال بماند.

*پیش‌بینی‌ات از تیم‌های صعودکننده از این گروه چیست؟
فکر می‌کنم استقلال اگر بتواند الریان را در تهران شکست دهد به عنوان تیم اول می‌تواند از این گروه به مرحله بعدی صعود کند. العین هم نشان داده تیم بسیار خوبی است و توانایی صعود از این گروه را دارد.

*به نظر شما قرارداد شفر باید تمدید شود؟
شفر ان‌شاءالله که در استقلال بماند در خصوص ماندن وی تماشاگران باید تصمیم بگیرند چون آنها می‌بینند که عملکرد استقلال چطور بوده است و آیا راضی‌کننده بوده است یا خیر. امیدوارم شرایطی فراهم شود و بهترین تصمیم برای استقلال گرفته شود.

*فصل بعد هم در تیم‌های پایه استقلال فعالیت خواهید کرد؟
اگر زیراب ما را نزنند باز هم در استقلال کار خواهیم کرد. خیلی‌ها در این مدت تلاش کردند که جای ما را بگیرند البته کار کردن در تیم‌های پایه‌ای دل و جرأت می‌خواهد تیمی را که فصل قبل خودمان نبسته بودیم پنجم شد حتی جالب است بدانید در پایان فصل من نام پنج بازیکن را که عملکرد خوبی در تیم پایه‌ها داشتم به بزرگسالان دادم اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است. امیدوارم به تیم‌های پایه‌ای اهمیت بیشتری داده شود.

*استقلال را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر چطور ارزیابی می‌کنید؟
استقلال توانایی کسب عنوان نایب قهرمانی را دارد. فقط اگر خستگی و تعدد بازی ها مشکل‌ساز نشود استقلال می‌تواند همانند فصل گذشته عنوان خوبی را به دست بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز