خبرگزاری کار ایران

بیانی: مراکش از اسپانیا و پرتغال خطرناک‌تر است

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۳۳۶

مربی سابق استقلال این روزها در ایران به سر نمی‌برد اما فوتبال ایران را پیگیری می‌کند. او مدعی است آبی‌پوشان فصل بعد هم می‌توانند با حضور شفر مدعی قهرمانی باشند.

به گزارش ایلنا، شاهرخ بیانی مربی سابق استقلال این روزها در ایران به سر نمی‌برد اما فوتبال ایران را پیگیری می‌کند. او مدعی است آبی‌پوشان فصل بعد هم می‌توانند با حضور شفر مدعی قهرمانی باشند. با کاپیتان سابق استقلال درمورد شرایط این روزهای استقلال و بازی‌های پیش روی تیم‌ملی در جام جهانی صحبت کردیم.

*درخصوص شرایط تیم‌ملی در آستانه مسابقات جام‌ جهانی صحبت کنید.
کار سختی در پیش داریم. از همان ابتدا باید با تمرکز بالا در مسابقات ظاهر شویم تا اگر قسمت شد برای اولین بار به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کنیم.

*خیلی‌ها می‌گویند مقابل مراکش پیروز خواهیم شد.
همین مقابل مراکش ببینید چقدر به مشکل خواهیم خورد. من فکر می‌کنم آنها از اسپانیا و پرتغال خطرناک‌تر هستند چون در دور مقدماتی بدون باخت به این مرحله رسیده‌اند و قطعا می‌خواهند به مرحله بعد صعود کنند. همه چیز بستگی به بازی اول دارد و اگر مقابل مراکش بتوانیم به برتری برسیم، شانسی برای صعود خواهیم داشت.

* در مورد بازیکنان تاثیرگذار ایران چه نظری دارید؟
فکر می‌کنم جهانبخش، دژآگه و آزمون سه بازیکن تاثیرگذار ایران در این مسابقات خواهند بود. جهانبخش فصل موفقی را در فوتبال اروپا سپری کرده و از تجربه خوبی برخوردار است. همچنین آزمون که در مرحله مقدماتی توانست گل‌های حساسی را برای ایران به ثمر برساند.

* در خصوص اینکه دروازه‌بان ما چه کسی باشد، چه نظری دارید؟
حسینی می‌توانست یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی باشد. او در لیگ این فصل پدیده بود و حداقلش این بود که یکی از سه دروازه‌بان حاضر باشد اما نظر کی‌روش این بود که حسینی باز هم باید تجربه‌اندوزی کند. در حال حاضر فکر می‌کنم بیرانوند در بین این دروازه‌بان‌ها بهترین گزینه باشد و فکر می‌کنم کی‌روش هم همین نظر را داشته باشد.

* شرایط استقلال را پیگیری می‌کنید؟
درست است که در ایران حضور ندارم اما فوتبال را پیگیری می‌کنم و فکر می‌کنم استقلال شرایط خوبی دارد. بازیکنان خوبی هم جذب این تیم شدند و آنها قطعا فصل بعد مدعی قهرمانی خواهند بود. امیدوارم از همان ابتدا بتوانند امتیازات لازم را جمع‌آوری کنند تا در نیم فصل دوم دچار مشکل نشوند.

* شفر هم قراردادش را با استقلال تمدید کرد.
فکر می‌کنم باشگاه استقلال بهترین کار را کرد. شفر در استقلال نتایج خوبی گرفته و باید در این تیم می‌ماند. او در این فصل شناخت خوبی از تیم پیدا کرده و قطعا می‌تواند فصل آینده استقلال را مدعی کند.

* چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانید؟
فکر می‌کنم استقلال به همراه پرسپولیس و سپاهان این فصل مدعی قهرمانی ‌باشند. البته ذوب‌آهن هم تغییرات زیادی نداشته و شاید چراغ خاموش مدعی باشد. فکر می‌کنم پرسپولیس با توجه به از دست دادن بازیکنانش کار سختی را در پیش داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز