خبرگزاری کار ایران

«همنوازان آوای پارسیان» در خرم آباد کنسرت می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۴۵۷

سامان علی‌پور با همراهی همنوازان «آوای پارسیان»، در خرم‌آباد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، سامان علی‌پور (خواننده، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی آوای پارسیان) از برگزاری کنسرت این گروه در خرم‌آباد خبر داد و گفت: اولین اجرای ما پنجشنبه و جمعه، ٣١خرداد و ١ تیر، هر شب در دو سانس روی صحنه می‌رود.

‌علی‌پور با اشاره به آثاری که در این کنسرت اجرا می‌شود، گفت: رپرتواری از ساخته‌های خودم و آثاری فولکلور را ازجمله «شیرین شیرین»، «عاموزا»، «سه پا»، «چوپی کشون»، «نازارم»، «مینا»، «دوپا»، «سوزله»، «هاتوا» و «مریم»، در دستگاه‌های شور و اصفهان و همایون و ماهور تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان زادگاه‌مان خواهیم کرد.

او افزود: هنرمندان و نوازندگان همراهم در کنسرت پیش‌رو، پوریا لک (کمانچه)، بابک شکری (تمبک)، شاهرخ پیمانی (سرنا)، سیاوش آریان‌کیا (تار)، کیوان ولی‌پور (دف)، سمانه شهیدی (هم‌آوا)، فرزانه طیبی (هم آوا)، مهسا جمالی (قانون)، مهرناز فخر‌الدین (عود) و میترا زلفی (قیچک) خواهند بود.

علی‌پور ادامه داد: به مناسبت موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و پیروزی تاریخی این تیم پس از بیست سال مقابل قهرمان آفریقا و‌احتمال راه‌یابی به مرحله دوم و با هدف ارسال انرژی مثبت به بازیکنان و همراهی با شادی مردم، اجرای ما تقدیم‌ خواهد شد به تیم ملی و‌ یک غافلگیری هم در این زمینه خواهیم داشت که بی‌شک خالی از لطف نبوده و مخاطبان را به وجد خواهد آورد.

این موزیسین و خواننده در پایان خاطرنشان کرد: در تدارک اجراهایی برای روی صحنه رفتن در تهران هم هستیم که به زودی جزئیات این کنسرت‌ها را اعلام خواهیم کرد.

کنسرت موسیقی سامان علی‌پور با همراهی گروه آوای پارسیان و به مدیریت برنامه پروین سرلک، طی دو تاریخ ۳۱ خرداد و ۱ تیر هر شب طی دو سانس، در شهر خرم آباد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز