خبرگزاری کار ایران

کنسرت «همنوازان آوای پارسیان» در تالار اندیشه

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۴۸۹

کنسرت موسیقی گروه «همنوازان آوای پارسیان» به سرپرستی و خوانندگی سامان علی‌پور ۹ آذر در دو بخش آذری و کردی در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، سامان علی‌پور در کنسرت «همنوازان آوای پارسیان» که۹ آذر برگزار می‌شود؛ علاوه بر خوانندگی و سرپرستی، آهنگسازی و تنظیم قطعات را نیز برعهده داشته است. قطعات این کنسرت براساس موسیقی اقلیم زاگرس با نگرشی نو، ایجاد فضای ریتمیک بدیع، احیای ملودی‌های به خاموشی سپرده شده و خلق روایات عاشقانه با بازآفرینی و باز نگری امروزی براساس موسیقی دستگاهی با تکیه به اصالت موسیقی نواحی و محلی ارکستراسیون شده است؛ تنوع  کوک و دستگاه و استفاده از سازهای موسیقی فولک از ویژگی‌های این اجراست.

در این کنسرت پوریا لک (کمانچه)، میثم نوری (کوبه ای)، سیاوش آریان کیا (تار)، مهدی طونی (تمبک)، آنیتا هراتی (قانون)، شاهرخ پیمانی (سرنا)، مهدیس طاری (دف)، سمانه شهیدی (آوا)، فرزانه طیبی (آوا)، کمال شفیعی (عود) و فرشته یار احمدی (کمانچه) در قالب «همنوازان آوای پارسیان» سامان علیپور را همراهی می‌کنند.

این اجرا به مدیریت برنامه پروین سرلک و به تهیه‌کنندگی آیدا امیری روز پنجشنبه ۹ آذر در سالن سوره حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای رزرو و تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت یا با شماره تلفن ۰۹۳۸۱۵۷۳۸۰۹ اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز