خبرگزاری کار ایران

با نتایج آزمایش های ژنتیک مشخص شد؛

کشف پیکر تمامی جانباختگان سقوط هواپیمای تهران- یاسوج/ پایان عملیات جستجو بزودی

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۸۱۶

مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از کشف پیکر تمامی جانباختگان حادثه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا خبر داد.

به گزارش ایلنا، امینی مدیر کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اعلام نتایج آزمایش های انجام شده بر روی بقایای پیکرهای یافت شده در ارتفاعات دنا تعداد پیکر‌های قابل تحویل به خانواده جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج به ۶۰ نفر خواهد رسید.

امینی افزود: با توجه به نتایج آزمایش های ژنتیک، بقایای پیکر همه مسافران یافت شده است.

وی با بیان اینکه جواب آزمایش ژنتیک آخرین مسافر هواپیما نیز تایید شد، ادامه داد: پیکر سایر جانباختگان در روز‌های آینده برای تحویل به خانواده های‌شان به پزشکی قانونی تحویل می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم گفت: از ابتدای آغاز عملیات جستجوی پیکر جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج تاکنون هیچ جسد سالم و کاملی پیدا نشده است.

جهانبین از جست‌وجوی بسیاری از مناطق نزدیک به محل سقوط توسط امدادگران خبر داد و افزود: به زودی پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان در ارتفاعات دنا اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 30 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر از استان‌های مختلف کشور و نیروهای مردمی در ارتفاعات دنا مشغول ادامه عملیات جستجوی پیکر جانباختگان هستند.

هواپیمای ATR تهران-یاسوج 29 بهمن ماه 96 در ارتفاعات دنا سقوط کرد و 65 خدمه و مسافر این هواپیما جان خود را از دست دادند و از آن روز تاکنون عملیات جستجوی پیکر جانباخته این سانحه ادامه یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز