خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تاکنون پیکر سالمی از جان باختگان هواپیما مشاهده نکردیم/ فروش جعبه سیاه کذب محض است

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۷۷۹

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که تاکنون جسد سالمی از مسافران هواپیمای یاسوج در ارتفاعات دنا مشاهده نشده است.

" سید علی وفایی مقدم " در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: تمام تلاش ها برای سرعت بخشی با هدف انتقال اجساد از ارتفاعات دنا به سمت پایین در حال انجام است اگرچه میزان بارش برف در محل سقوط هواپیما بسیار سنگین گزارش شده است.

وفایی مقدم درباره شایعه‌ای مبنی بر فروش جعبه سیاه هواپیمایی یاسوج توسط کوهنوردان بومی به سازمان هواپیمایی کشور را کذب عنوان کرد و با انتقاد از کسانی که اقدام به انتشار چنین اخبار نادرستی در فضای مجازی می کنند، اظهار داشت: شایعه فروش جعبه سیاه هواپیمایی یاسوج توسط کوهنوردان بومی به سازمان هواپیمایی کشور کذب و از اساس نادرست است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای پیداشدن جعبه سیاه و همچنین انتقال اجساد مسافران هواپیمایی یاسوج از ارتفاعات دنا، تیم های اعزامی به این ارتفاعات چهارنفره هستند.

وفایی مقدم با بیان اینکه این چهار نفر را کوهنورد بومی، یک نیروی ارتشی، یک نیروی سپاهی و یک نیروی جمعیت هلال احمر تشکیل می دهد،خاطرنشان کرد: در پیداشدن جعبه سیاه هواپیمایی یاسوج یک تیم چهارنفره دخالت داشتند.

وی گفت: این تیم چهارنفره جعبه سیاه هواپیمای یاسوج را کشف و پیداشدن آن توسط شخص خاصی صورت نگرفته است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، روز 29 بهمن ماه امسال هواپیمای ART یاسوج به شماره 3704  با 66 مسافر و خدمه در ارتفاعات دنا سقوط و منجر به کشته شدن تمامی سرنشنیان آن شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز