خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر علوم به مناسبت درگذشت دکتر قانعی‌راد

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۶۱۸

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت دکتر محمد امین قانعی راد، استاد جامعه‌شناسی و عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام منصور غلامی به شرح زیر است:

"بسم‌الله الرحمن الرحیم. خبر درگذشت جناب آقای دکتر قانعی راد عضو محترم هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور موجب تأثر و تألم اینجانب شد.

مرحوم دکتر قانعی‌راد مصداق حقیقی استادانی بود که به منزله یک جامعه‌شناس دردآشنا با درک رسالت اجتماعی خود توانست الگوی موثری از فرهیختگانی را عرضه کند که توانستند نقش جریان ساز خود را در انتشار آگاهی و بهره گیری از علم نافع ایفا کنند.

او سرمایه گرانبهای دانایی خود را وقف توسعه فردی ننمود و خواه به عنوان رییس انجمن علمی جامعه شناسی ایران خواه عضو هیئت علمی برای اصلاح امور از هیچ کوششی دریغ نکرد.

این ضایعه را به جامعه علمی کشور، بازماندگان و همه دوستداران ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ در پایان ماه مبارک رمضان و روز عید سعید فطر برای آن درگذشته رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم".

سید محمدامین قانعی راد، رئیس سابق انجمن جامعه‌شناسی ایران و عضو هیات علمی و استاد جامعه شناسی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در آخرین روز ماه مبارک رمضان دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز