خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

وزیر علوم درگذشت حجت‌الاسلام احمدی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۴۳۷

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت) را به خانواده آن مرحوم و جامعه دانشگاهی و حوزوی کشور تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت غلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم سخت کوش و مجاهد الهی جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر احمد احمدی موجب تالم و تاثر فراوان اینجانب شد.

این روحانی وارسته، در سال های طولانی عمر پربرکت خود، به عالی ترین وجه وحدت حوزه و دانشگاه را تجسم بخشید و نمونه حقیقی و بی بدیل وفاق و اخوت بین دانشمندان دانشگاهی و علمای حوزوی بود. مرحوم دکتر احمدی، در کنار فعالیت های کم نظیر در تبلیغ معارف دینی و اهتمام به ترویج آموزه های قرانی، مجاهدانه در توسعه و انتشار علوم انسانی کشور کوشید و آثار ماندگار کوشش ها و حسن تدبیر او در عالی ترین سیاست های علمی و آموزشی کشور، به ویژه به عنوان رییس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها مشهود و کتمان ناپذیر است.

اینجانب این ضایعه را محضر علمای حوزه های علمیه و استادان دانشگاه های کشور؛ فرزند ارجمندشان جناب آقای دکتر وحید احمدی و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت و از خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و مغفرت واسعه طلب می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز