خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا:

سرباز عنصر امنیت و حافظ میهن است

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۵۰۱

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه سرباز عنصر امنیت است، گفت: اخلاق و مهارت، زینت پلیس و سرباز به شمار می آید، به معنای واقعی کلمه "سرباز"، حافظ میهن است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حبیب الله جان نثاری" در حاشیه بازدید از پاسگاه های مرزی استان کردستان، اخلاق را مهمترین شاخصه یک سرباز نمونه دانست و اظهار داشت: سربازان مدافعان نظام مقدس اسلامی محسوب شده و به عنوان مهمترین رکن بنیه دفاعی در نیروهای مسلح از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه سرباز عنصر امنیت است، گفت: اخلاق و مهارت، زینت پلیس و سرباز به شمار می آید، به معنای واقعی کلمه "سرباز"، حافظ میهن است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، سربازی دارای جایگاه و مفهومی مقدس و ارزشی بوده و مظهر اقتدار، ایثار، شجاعت و وطن دوستی به شمار می آید.

سردار جان نثاری تصریح کرد:  خدمت سربازی تنها برای تقویت نیاز دفاعی نیست بلکه دورانی برای رشد و تکامل شخصیتی فرد به شمار می آید و زمینه را فراهم می کند تا جوانان ایران اسلامی برای انجام نقش مثبت و سازنده در بخش های فردی و اجتماعی آمادگی لازم را در خود به ‌وجود آورند.

وی با تاکید بر رعایت دو اصل خودکنترلی و دیگرکنترلی در درون سازمان، تآکید و بیان کرد: سربازان باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند و مانند افراد یک خانواده از یکدیگر مراقبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز