خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا اعلام کرد:

وجود امنیت صددرصدی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۴۱۵

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: با حضور مقتدرانه این یگان در شهرهای حادثه دیده، امنیت به صورت صددرصدی در استان کرمانشاه، شهرستان‌ها و روستاهای اطراف حاکم است.

به گزارش ایلنا، سردار حبیب‌اله جان نثاری جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا اظهار داشت: با توجه به گستردگی حادثه در استان کرمانشاه، استقرار کامل نیروها در شهرهای حادثه دیده، روستاها، معابر و اردوگاه‌های ایجاد شده، صورت گرفته است و بحمدالله با تلاش شبانه‌روزی نیروهای کارآمد این یگان، امنیت ۱۰۰ درصدی در مناطق زلزله زده حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده در تمامی مسیرها و اماکن حساس استقرار دارند و از بروز هرگونه تعرض و سوء استفاده توسط معاندان جلوگیری می کنند، نیروهای یگان ویژه با انگیزه بالا بصورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای مأموریت، بخشی از نیروها وظیفه بازگشایی معابر و کنترل ترافیک شهری را بر عهده گرفته اند که در این خصوص نیز خودروها به سهولت تردد می کنند و ترافیک روانی را در سطح شهر و معابر شاهد هستیم.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: با برنامه ریزی و مدیریت مجاهدانه فرماندهان و مسئولان مستقر در منطقه، همچنان ارائه خدمات، رساندن اقلام و کمک‌های مردمی در حال انجام است که به حول و قوه الهی و با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده است، یگان ویژه تا آخرین لحظات پای کار بوده و به مأموریت خود ادامه خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرد: آنچه که در این مأموریت مورد توجه همگان قرار گرفته، همراهی مردم و مسئولان با پلیس است که علی رغم به وجودآمدن چنین حادثه تلخی، در تعامل و مشارکت بین یکدیگر هیچ گونه خللی ایجاد نشده است که این همراهی مورد انتظار ما بود و طبیعتاً مردم و مسئولان نیز انتظاراتی را از پلیس مردمی دارند که سعی کردیم با تمام تلاش خود آنها را فراهم کنیم.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: ملت ایران با تکیه بر دین، آیین و مذهب خود همچون سال های گذشته در حوادث و بلایای طبیعی، دست به اقدام های خودجوش و خداپسندانه زده اند و کمک های مردمی خود را در اسرع وقت برای مردم نیازمند ارسال کردند که قطعاً مورد تقدیر مسئولان قرار گرفته و در پیشگاه خداوند متعال نیز پاداش اخروی را خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز