خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

عملکرد تمامی نازل‌های عرضه سوخت بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۸۶۲

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز گفت: در سال گذشته بیش از 785 مورد بازدید فنی و پایش عملکرد نازل‌های مستقر در جایگاه های عرضه سوخت مایع استان انجام شده است.

به گزارش ایلنا، ابراهیم توسلی از بررسی صحت و درستی عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع به صورت دوره‌ای و موردی به صورت ماهانه خبر داد و اظهار داشت:‌ در سال گذشته از مجموع هزار و 72 نازل عرضه سوخت در سطح استان البرز صحت عملکرد هزار و 65 نازل مورد تأیید و 7 مورد نیاز به تعمیر گزارش شد که بعد از تعمیرات لازم مجددا مورد آزمون قرار گرفته و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفتند. 

توسلی افزود: در سال گذشته 12 هزار و 600 مورد بازدید، کنترل و ارزیابی از نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت استان البرز انجام شده که از این تعداد 10 هزار و 250 نازل توسط کارشناسان واحد خدمات مهندسی 250 نازل به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعداد 2 هزار و صد نازل به همراه بازرسان سازمان ملی استاندارد مورد آزمایش کمی قرار گرفته‌اند.

وی بیان داشت: کالیبراسیون نازل‌های توزیع سوخت مایع بر اساس استاندارد مربوطه و با استفاده از پیمانه‌های مدرج شده انجام می شود که در صورت لزوم کالیبراتور سوخت تنظیم و در صورت خرابی نازل مورد آزمون تا رفع عیب از چرخه توزیع خارج می‌شود. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز گفت:‌ قطعات و اجزای نازل‌های توزیع سوخت مایع همیشه در حالت پلمپ قرار دارند و فک پلمپ توسط افراد غیرمسئول، مجاز نیست و در مواقع ضروری و به منظور انجام تعمیرات توسط کارشناسان مربوطه فک می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز