خبرگزاری کار ایران

مشاور نخست‌وزیر کانادا:

جایی برای مهاجران فراری از آمریکا نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۷۹۲

در ماه آگوست، پلیس کانادا بیش از پنج هزار و ۵۰۰ مهاجر که بیشترشان اهل هائیتی بودند را دستگیر کرده است که تلاش داشتند از مرز عبور کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری نیوزویک، مقام‌های کانادا در تلاش هستند تا آن دسته از مهاجرانی را که می‌خواهند از سختگیری‌های دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در امور مهاجرت بگریزند، قانع کنند که به سمت مرزهای کانادا سرازیر نشوند. 

«رندی بویسونالت» یک عضو لیبرال پارلمان کانادا و مشاور نخست‌وزیر این کشور، از کنسولگری کانادا در میامی دیدار کرد و تلاش کرد تا این پیام را برساند که کشورش پذیرای مهاجران رانده شده از سوی ایالات متحده نخواهد بود. 

این در حالی است که بسیاری مهاجران در روزهای اخیر تلاش کرده‌اند به‌صورت غیرقانونی از مرز آمریکا به کانادا بروند. کبک یکی از از مناطقی است که مهاجران تلاش می‌کنند از طریق آن وارد کانادا شوند. 

بویسونالت گفت: «انگار مردم فکر می‌کنند که آن سوی مرز سرزمین آرزوهایشان قرار دارد. ما می‌خواهیم مردم اطلاعات درستی در این‌باره داشته باشند. می‌خواهیم تصمیم درستی برای خود و خانواده‌هایشان بگیرند».

در ماه آگوست، پلیس کانادا بیش از پنج هزار و ۵۰۰ مهاجر که بیشترشان اهل هائیتی بودند را دستگیر کرده است که تلاش داشتند از مرز عبور کنند. با اعمال سیاست‌های سختگیرانه دونالد ترامپ در امور مهاجرتی بسیاری سر به سوی شمال قاره آمریکا گذاشته‌اند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز