خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از وضعیت آب شرب شهر باشت ؛

شهردار باشت: بی آبی زندگی شهروندان را فلج کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۳۰۱

شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان های ششگانه گرمسیری استان است که دمای آن در فصل گرم به بیش از 45 درصد می رسد.

به گزارش ایلنا از گچساران،کم آبی در شهرستان باشت که از شهرستان‌های ششگانه استان کهگیلویه و بویراحمد است این روزها بنا به گفته شهردار باشت دارای شرایط خاص خود شده است.

سیدلطف‌الله موسوی شهردار باشت با انتقاد از عملکرد مسئولان مرتبط با آبرسانی به شهروندان این شهر از فلج شدن روال عادی زندگی مردم خبرداده است.

وی گفت: به مسئولان شهرستان باشت هشدار  می دهم  تا دیر  نشده نگذارند شهروندان باشتی از بی آبی و نبود آب مصرفی در این ماه مبارک تلف شوند.

شهردار باشت بابیان اینکه مسئولان آبرسانی به شهروندان از شش ماه پیش باید در فکر چنین روزهایی می‌شدند، افزود :‌بحران آب نباید سبب مهاجرت شهروندان باشتی از این شهر شود.

موسوی افزود: مردم شهر باشت و حتی خود شهرستان باشت در یکماهه اخیر با مشکلات جدی در حوزه آب مواجه بوده و ما هر روز شاهد افزایش این نگرانی ها و تنش های اجتماعی در کنار تنش های آبی و بحران آبی هستیم.

موسوی از آبرسانی مستمر شهرداری باشت برای شهروندان این شهر هم خبرداد و گفت :  آبرسانی به شهروندان از وظایف شهرداری نیست اما شهرداری باشت برخود واجب می داند آبرسانی سالم به شهروندان را انجام دهد.

شهردار باشت در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار نگرانی از شرایط حاد بی‌آبی در اغلب مناطق شهری، تصریح کرد: امام جمعه شهرستان هم از این موضوع نگران و حتی در خطبه‌های نماز جمعه مشکل کمی آبی و نبود آب موردنیاز شهروندان را هشدار دارد.

موسوی افزود: نمازگزاران در نماز جمعه باشت قصد داشتند  علیه مسئولان شعار دهند اما با سخنان امام جمعه شعار ندادند و منتظر پاسخ مسئولان برای رفع این مشکل هستند.

به گزارش ایلنا، شهر باشت مرکز شهرستان باشت حدود 15 هزار نفر جمعیت دارد که با یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 100 کیلومتر فاصله دارد.دمای هوا در فصل گرم در این شهرستان به بالای 45 درجه می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز