خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قروه:

مصرف بهینه آب وظیفه‌ای شرعی است

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۵۲۹

حجت الاسلام بیابانی امام جمعه قروه گفت: آب نعمت خدادای است و همه ما وظیفه حفاظت و صیانت از آن را داریم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، رئیس اداره منابع آب شهرستان قروه در دیدار با امام جمعه این شهر ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این اداره در راستای حفاظت از منابع آبی بر لزوم فرهنگ سازی صرفه جویی و مصرف بهینه آب تأکید کرد.

عباد بشیری در این نشست گفت: اداره منابع آب شهرستان قروه با توجه به خشکسالی های اخیر و کاهش نزولات جوی با تلاش شبانه روزی خود از منابع آبی شهرستان صیانت کرده و متخلفین این حوزه را به مراجع قضایی معرفی می کند.

وی گفت: در سال جاری تاکنون 27 حلقه چاه غیرمجاز مسدود و 124 نفر متخلف بخش آب به مراجع قضایی معرفی گردیده اند.

امام جمعه قروه در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته، عنوان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت بخش آب؛ در سخنرانی ها و خطبه های نماز جمعه بر لزوم استفاده بهینه از این نعمت الهی تأکید می‌گردد.

حجت الاسلام بیابانی گفت: آب یک نعمت خدادای و بسیار ازشمند است و حیات ما به آن وابسته است لذا همه ما وظیفه داریم از آن به نحو مطلوب و بهینه استفاده کنیم.

وی همچنین یادآور شد: باید در این زمینه فرهنگ سازی صورت پذیرد تا مصرف بی رویه در جامعه ریشه کن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز