خبرگزاری کار ایران

نماینده‌ی ولی فقیه در لرستان عنوان کرد:

رمز موفقیت شرکت برق لرستان در سه بخش تعهد، تخصص و جدیت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۸۵

نمایندهٔ ولی فقیه در لرستان گفت: رمز موفقیت شرکت در سه بخش تعهد، تخصص و جدیت است.

نمایندهٔ ولی فقیه در لرستان گفت: رمز موفقیت شرکت در سه بخش تعهد، تخصص و جدیت است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت السلام سید احمد میر عمادی در دیدار با مدیرعامل شرکت برق به همراه تعدادی از معاونین و مدیران به مناسبت هفتهٔ بسیج، اظهار داشت: شرکت برق لرستان را یکی از فعال‌ترین و زحمتکش‌ترین دستگاه‌ها استان است.
نمایندهٔ ولی فقیه در لرستان گفت: شرکت برق لرستان یکی از فعال‌ترین دستگاه‌های اجرایی لرستان است و برای خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
وی افزود: خوشبختانه برق لرستان در زمینهٔ خدمات رسانی به مردم همواره از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
وی با بیان اینکه این شرکت تاکنون درهیچ می‌دانی به درخواست‌های مردمی نه نگفته است افزود: رمز موفقیت شرکت در سه بخش تعهد، تخصص و جدیت است.
امام جمعهٔ خرم آباد، راهکارهایی برای وصول مطابات شرکت برق از مردم ارائه کرد و بنا بر آن شد در خطبه‌های نماز جمعه نیز به این موضوع توجه خاصی داشته باشند.
در ادامه مهندس بحرینی مدیر عامل شرکت ضمن عرض تبریک به مناسبت هفتهٔ بسیج مطالبی را دربارهٔ اقدامات و فعالیت‌ها و عملکرد یک ساله شرکت عنوان کردند.
وی اظهار داشت: با توجه به رسالت کاری شرکت‌های توزیع برق خدمت مستمر و شبانه روزی را یک اصل واولویت اول خدمتگزاری در این شرکت است.
بحرینی درادامه بیان کرد: خدمت در صنعت برق کمتر ازعبادت نبوده وسرمای سخت زمستان وگرمای داغ تابستان مانع از انجام خدمت صادقانه زحمت کشان برق به شهروندان نمی‌شود وهمین امر باعثشده که با استعانت از الطاف بی‌کران الهی در سه سال اخیر برق لرستان خود را در زمرهٔ شرکت‌های بزرگ کشور مطرح کند وتاکنون در ارزیابی‌های تخصصی وعمومی که از جانب وزارت نیرو وشرکت توانیر انجام می‌شود، موفقیت‌های فراوانی را کسب کرده‌ایم.
وی اضافه کرد: ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به دوسال مقام بر‌تر آمار واطلاعات وزارت نیرو، کسب مقام اول کاهش تلفات در سطح کشور، دریافت لوح تقدیر دستگاه پرتلاش وموفقیت‌های غرور آفرین دیگری اشاره نمود که این موفقیت‌ها جز با همدلی و از خود گذشتگی حاصل نمی‌شود.
مدیر عامل برق لرستان در خاتمه سخنانش از حجت الاسلام والمسلمین می‌رعمادی امام جمعه یخرم آباد درخواست کردند که در خطبه‌های نماز جمعه و در نشست‌های شورای اداری و دیگر محافل بر وصول مطالبات شرکت تاکید کنند و مسوولان دستگاه‌ها و اداره‌های دولتی را ملزم به پرداخت بدهی‌های برق مصرفی خود کنند تا شرکت توزیع برق بتواند خدمات مطلوب‌تر وسریع تری به مردم ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز