خبرگزاری کار ایران

دادستان نظامی مازندران:

پلیس با هنجارشکنی‌های مشهود در خودروها برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۷۷۱

دادستان نظامی استان مازندران گفت: پلیس باید با هنجارشکنی‌های مشهود در خودروها برخورد کند.

به گزارش ایلنا، محمداسماعیل زارعی در جمع کارکنان انتظامی شهرستان‌های میاندرود و نکا اظهار کرد: همه باید به قرآن تمسک جوییم و با حضور در اماکن و فضاهای معنوی از وارد شدن آسیب های احتمالی پیشگیری کنیم زیرا پس از بروز آسیب، راه برگشت سخت است.

دادستان نظامی استان مازندران با اشاره به اینکه در اقشار مختلف آسیب ها متفاوت است، ادامه داد: برای شغل حساس کارکنان انتظامی، هر خطایی مورد قضاوت مستقیم مردم است و این قضاوت را به کل نظام تسری می دهند.

وی شغل پلیس را بسیار مقدس برشمرد و تصریح کرد: با نگاه کسب درآمد نباید وارد این حرفه شد زیرا که افتخار خدمت در لباس شهدا را یافته اید.

زارعی از نیروی انتظامی خواست که در جرایم مشهود مسئولانه وارد میدان شود و تصریح کرد: همانطور که برای تخلفات رانندگی و نبستن کمربند، خودرو را متوقف می کنند در ارتباط با کشف حجاب و جرایم مشهود هم باید همین اقدام صورت گیرد زیرا برای حفظ ارزش‌های الهی و اسلامی از جمله حجاب حدود ۳۰۰ هزار شهید داده ایم.

وی با بیان اینکه دفاع از ارزش‌ها باید سرلوحه کار پلیس قرار گیرد، بر سعه صدر پلیس در مقابل اهانت و توهین تأکید کرد و گفت: با این مسائل از طرق قانونی مانند طرح شکایت در محاکم عمومی برخورد شود و مقابله به مثل در برابر توهین افراد توسط مامور، قانوناً جرم است و در زمره اعمال خلاف شئون نظامیان نیز محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز