خبرگزاری کار ایران

در آفریقا رخ داد؛

آدمخوارها گوشت زن پلیس خارجی را خوردند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۳۳۶

مردی با مراجعه به پلیس گفت از خوردن گوشت انسان خسته شده‌ایم و دیگر گوشت انسان شفا نمی‌دهد.

به گزارش ایلنا، مردی با مراجعه به اداره پلیس آفریقا یکی از جنایت وحشتناک شان را لو داد.

وی گفت به همراه 3 تا از دوستانش یک پلیس زن را کشته و بدنش را تکه تکه کردیم و به خاطر ثابت کردن حرف هایمان تکه هایی از اعضای بدن همان پلیس زن را برایتان آورده‌ام.

 مردی که نامش منتشر نشده است با همراه داشت مدارکی برای اثبات جرم  به سراغ پلیس رفت تا پرده از را یکی از منزجر کننده‌ترین جنایات این منطقه را بردارد.
 
این مرد اعتراف کرد که به همراه 3 هم دست خود مدتی پیش یک زن را به قتل  رسانده و گوشت بدن  را خورده‌اند ، حالا او از خوردن گوشت انسان خسته شده است. این مرد برای اثبات گفته خود کیسه‌ای به همراه داشت که محتویات آن تکه‌هایی از دست و پای بریده قربانی بوده است.
 
این مرد ادعا کرده است که خوردن گوشت انسان طبق یک رسم قدیمی برای شفا بخشی رواج داشته است اما او دیگر حاضر به این کار نیست و می‌خواهد به جنایات این چنینی پایان دهد.
 
مجرم نیروهای پلیس را به محلی که باقی مانده تکه‌های بریده بدن قربانیان در آنجا نگهداری می‌شد، برد، نیروهای پلیس که به دلیل بوی بد اطراف خانه با کمی تاخیر موفق به ورود شدند اعضای تکه تکه شده ی بسیاری از آنسان‌های مختلف را پیدا کردند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز