خبرگزاری کار ایران

سردار مهری خبر داد:

اجرای طرح تابستانه از ۲۴ خرداد

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۰۲

رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز اجرای طرح تعطیلات تابستانه در ۲۴ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار تقی مهری با اعلام زمان اجرای طرح تابستانه گفت: تاریخ اجرای طرح تابستانه که همزمان با تعطیلات عید سعید فطر است با هماهنگی همه دستگاه‌های خدماتی و امدادی از ۲۴ خرداد ۹۷شروع و تا پایان شهریور ادامه داد.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی با تقویت امکانات و تجهیزات و تقویت پایگاه‌ها برای تسهیل سفرهای تابستانه و عید فطر اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین در خصوص اقامه نماز عید سعید فطر نیز گفت: در خصوص اقامه نماز عید فطر طرح‌های ویژه‌ای اجرا خواهد شد و مراسم برپایی نماز عید فطر در شهر تهران نسبت به سال‌های گذشته با برنامه جدیدی که از طرف شهرداری اندیشیده شده تسهیلات مناسب‌تری به هموطنان ارائه خواهد شد.

سردار مهری در خصوص انتشار خبری مبنی بر اینکه افرادی که قصد گرفتن گواهینامه دارند نیازی به حضور در آموزشگاه‌ها نیست، گفت: ما اعتقاد داریم نقش آموزش نقش کلیدی است و برای آموزش‌های تئوری و عملی و آگاه‌سازی کاربران ترافیک به ویژه رانندگان هرآن چیزی که براساس قانون مصوب شده است قطعا برنامه‌ریزی می‌شود و اجرایی و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز