خبرگزاری کار ایران

زارع زاده به ایلنا خبر داد؛

تصویب کلیات طرح ساماندهی ترافیک و حوادثرانندگی در کمیسیون شوراها

کد خبر : ۱۲۶۱۲۵

قرار شد شورایی از اعضایی که برای بررسی موضوع ترافیک در کمیسیون حضور داشتند تشکیل شود و تا لایحه ای از سوی دولت در راستای طرح نمایندگان به مجلس ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: نمایندگان مجلس در راستای پایین آوردن حوادثترافیکی و حوادثرانندگی طرحی را در مجلس مطرح کردند که کلیات این طرح در کمیسیون شوراها تصویب شد.

دخیل عباس زارع زاده، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت: در جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس موضوع ترافیک شهر تهران مطرح شد.

وی در ادامه افزود: برای بررسی طرح ساماندهی ترافیک از مسوولان شهرداری، سازمان ترابری، پلیس راهور از وزرات کشور و وزارت صنعت معدن در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس حضور داشتند.

نماینده مردم یزد در خانه ملت بیان کرد: نمایندگان مجلس در راستای پایین آوردن حوادثترافیکی و حوادثرانندگی طرحی را در مجلس مطرح کردند که کلیات این طرح در کمیسیون شوراها تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: قرار شد شورایی از اعضایی که برای بررسی موضوع ترافیک در کمیسیون حضور داشتند تشکیل شود و تا لایحه ای از سوی دولت در راستای طرح نمایندگان به مجلس ارائه شود.

زارع زاده بیان کرد: احتمالا یک شنبه بعد از هفته تعطیلات اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به استان یزد سفر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز