خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

طرح‌های مصوب در شورای برنامه‌ریزی با تأمین اعتبار عملیاتی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۸۳۷

استاندار تهران از اجرای طرح‌های مصوب در شورای برنامه‌ریزی استان مشترک با کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌های استان پس از تأمین اعتبار خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای برنامه‌‌‌ریزی و توسعه استان تهران ظهر امروز به ریاست محمدحسین مقیمی، استاندار تهران و با حضور قاسم میرزایی‌‌‌نکو، نماینده مجلس شورای اسلامی، معاونان استانداری، جمعی از فرمانداران، مدیران و رؤسای دستگاه‌‌های اجرایی و استانی عضو شورا برگزار شد.
مقیمی در این جلسه با اشاره به اعتباراتی که دولت با شرایط سخت در بخش‌‌‌های مختلف اختصاص می‌‌‌دهد، گفت: در زمان اجرای فعالیت‌‌‌‌ها اعتبارات دستگاه‌‌ها با آگاهی نسبت به قوانین هزینه شود تا براساس اهداف به نتیجه برسند.
وی به اعتبارات محدود استان تهران به ویژه در بخش اعتبار طرح‌‌‌های عمرانی اشاره کرد و اظهار داشت: اعتبارات تخصیص‌‌یافته به دستگاه‌‌ها باید به موقع هزینه شوند.
استاندار تهران افزود: استان تهران با جمعیت بیش از ١٤ میلیون نفر از اعتبارات کافی برخوردار نیست و نیاز است مجلس شورای اسلامی و دولت اعتباراتی متناسب با این جمعیت مصوب و تخصیص دهند.
مقیمی به جلسات شورای برنامه‌‌‌ریزی و توسعه استان که سال گذشته در ١٦ شهرستان استان برگزار شد، اشاره و تصریح کرد: تصمیماتی که در این جلسات برای هر یک از شهرستان‌‌‌ها اتخاذ شد باید طی برنامه‌‌های پیش رو تأمین اعتبار شوند تا همه طرح‌‌‌های مصوب عملیاتی شوند.
در ادامه این جلسه موضوع اجرای طرح هادی روستای «رندان» در بخش کن شهرستان تهران با گزارش مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بررسی و آغاز اجرای آن با رأی اعضای شورا مصوب شد.
همچنین موضوع قانون احکام دائمی برنامه‌‌‌های توسعه و قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در این جلسه مطرح و بر ضرورت آگاهی دستگاه‌‌‌ها نسبت به احکام و قوانین این برنامه تأکید شد. بر این اساس قرار است سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان تهران تا تیر ماه سندی در خصوص عملکرد برنامه‌‌ای دستگاه‌‌ها در این بخش تهیه کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز