خبرگزاری کار ایران

فعله‌گری مطرح کرد:

روند صعودی مصرف گاز طبیعی در کردستان

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۷۶۷

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: مصرف مشترکان گاز طبیعی در استان کردستان در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ با افزایش ۱۰ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش ایلنا، احمد فعله‌گری با بیان این مطلب اظهار داشت: به علت تداوم سرما مشترکان شرکت گاز استان کردستان در ۲ ماه اول سال ۹۷، با مصرف ۴۷۶ میلیون و ۴۴۷هزار و ۱۹۹متر مکعب گاز طبیعی سال نو و تعطیلات نوروزی را با گرمای گاز طبیعی سپری نمودند .

وی به مقایسه مصرف در ماه‌های اول سال جدید و سال گذشته اشاره کرد و افزود: مشترکان گاز طبیعی استان کردستان  در ۲ ماه اول سال ۹۶ با مصرف ۴۳۴ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۱۶۵متر مکعب گاز طبیعی مواجه بوده  که این رقم با افزایش مصرف برابر با ۴۱ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۳۴متر مکعب در سال ۹۷ روبرو بوده است.

وی یادآور شد: با مقایسه مصرف در ۲ ماه اول سال ۹۷ با سال  گذشته مشاهده می‌شود که مصرف مشترکان گاز طبیعی در استان کردستان در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ با افزایش ۱۰ درصدی روبرو بوده است.

 فعله‌گری تاکید کرد: میانگین مصرف در روزهای فروردین‌ماه سال ۹۶ روزانه ۷ میلیون و ۶۳۸ هزار متر مکعب و در سال ۹۷ این میانگین ۸ میلیون و ۱۴۶ هزار متر مکعب در روز بوده که در حدود ۷ درصد افزایش مصرف را نشان می‌دهد.

وی درباره مصرف اردیبهشت‌ماه سال‌های ۹۶ و ۹۷ گفت: میانگین مصرف در روزهای اردیبهشت ماه سال ۹۶ روزانه ۶ میلیون و ۳۹۲ هزار متر مکعب و در سال ۹۷ این میانگین ۷میلیون و ۲۲۲ هزار متر مکعب در روز بوده که در حدود ۱۳ درصد افزایش مصرف را نشان می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز