خبرگزاری کار ایران

شورای امنیت درباره «حملات موشکی از نوار غزه» نشست تشکیل می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۵۰۸

شورای امنیت سازمان ملل متحد، امروز به درخواست آمریکا نشست فوق‌العاده‌ای را درباره حملات موشکی مقاومت فلسطین از نوار غزه به اراضی اشغالی، تشکیل می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، شورای امنیت سازمان ملل، امروز- چهارشنبه- در نشستی فوق‌العاده به درخواست ایالات متحده، «حملات موشکی اخیر گروه‌های مقاومت فلسطینی از نوار غزه به اراضی اشغالی را بررسی می‌کند».

آمریکا، روز گذشته پیش‌نویس این بیانیه را توزیع کرد که در آن از شورای امنیت خواسته است با «شدیدترین عبارات» حملات موشکی گروه‌های فلسطینی از نوار غزه به اراضی اشغالی را محکوم کند.

در پیش‌نویس این قطعنامه پیشنهادی آمریکا، از گروه‌های حماس و جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی خواسته شده است به حملات موشکی و «اقدام‌های تحریک‌آمیز در طول دیوار مرزی» پایان دهند.

در این پیش‌نویس، در حالی درخواست محکومیت حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌‌نشین مطرح شده است که رژیم صهیونیستی از ۳۰ ماه مارس تاکنون دست‌کم ۱۳۰ فلسطینی را در جریان تظاهرات مسالمت‌آمیز در امتداد مرزهای نوار غزه به شهادت رسانده است.

طبق این گزارش، مقاومت فلسطین پس از ماه‌ها تجاوز و جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوارغزه، از ساعات اولیه صبح سه‌شنبه پاسخ این جنایت‌‌‌ها را داد و شهرک‌هایی را که موسوم به «غلاف غزه» هستند، هدف ده‌ها موشک‌ و خمپاره قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که در حال بمباران مناطق مختلفی در نوار غزه است، اعلام کرده که به حملات موشکی پاسخی کوبنده خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز