خبرگزاری کار ایران

یخ درمانی روشی ناب برای زیبایی پوست و کاهش وزن

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۲۵۹

از یخ درمانی برای زیبایی پوست و کاهش وزن استفاده کنید.

به گزارش ایلنا، یخ درمانی در اوایل دوره ۲۰۰۰ در مکزیک آغاز شده است و تکنیکی از یک ماساژ  نوآورانه است، که همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن، می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای را بگذارد.آیا شما تا بحال در مورد این تکنیک، که یخ درمانی نامیده می‌شود و از سرما می‌توان برای از دست دادن وزن استفاده کرد.
 
اگر بخواهیم فواید و مزایای یخ درمانی را به صورت مختصر و مفید بیان کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:
 
چربی‌ها را تخریب می‌کند.
 
بافت‌ها را سفت‌تر و محکم‌تر می‌کند و به طور طبیعی، باعث تسکین پوست می‌شود.
 
جریان خون را بهبود می‌بخشد.
 
فقط در چند جلسه سایز را کاهش می دهد.
 
نتایج با اولین اعمال‌ها مشخص و قابل مشاهده هستند.
 
این نوع درمان، همراه با استفاده از گیاهان دارویی، سرعت چربی‌سوزی را بالا می‌برد و باعث تحریک ،برای ساخت سلول‌های جدید می‌شود ، چند راه مختلف برای استفاده از یخ درمانی و بهره‌مندی از مزایای آن وجود دارد.
 
شما می‌توانید از یک کیسه و یا جعبه خاص ژل‌ها ، برای مناطق خاصی از بدن، مثل چشم‌ها و شکم استفاده کنید فقط کافی است که شما آنها را فریز کنید و سپس به مناطق مورد نظر اعمال کنید. اگر می خواهید که این درمان را در خانه امتحان کنید، چند تکه یخ را درون کیسه‌ای بریزید و در یک پارچه نازک قرار دهید و سپس روی مناطقی که می خواهید چربی سوزی شود، و یا باعث سفت شدن پوست شود، بگذارید. برای این کار در ابتدا نواحی مد نظر را از آلودگی ها تمیز می کنند و یخ درمانی را آغاز می کنند ، از این درمان هیچ گونه عارضه جانبی گزارش نشده است.
 
یخ درمانی برای کسانی که خواهان کاهش وزن و سفت شدن پوستشان هستند، توصیه می شود این درمان فقط برای خانوم ها نیست،اگرچه ۹۵% از مراجعه کنندگان، زن هستند. این روش مخصوصا برای دوران بعد از زایمان نیز پرکاربرد می باشد، که هیچ گونه ضرری نخواهد داشت و شما می تواتید بلافاصله پس از زایمان، از این تکنیک استفاده کنید.
 
علاوه براین، یخ درمانی می تواند برای افراد بالای ۴۰ سال مفید باشد.
 
که به جمع شدن و استحکام پوست شل کمک می کند و باسن و سینه و شکم و .. آنها که افتادگی پیدا کرده است را متناسب می کند.
 
یخ درمانی برای کاهش وزن

 
اگر شما تکنیک های دیگری ، مثل در معرض حرارت قرار گرفتن را امتحان کرده اید، و حتی یک گرم هم کم نکرده اید، ممکن است که به یخ درمانی علاقمتد شوید، و بخواهید که امتحانش کنید. مطالعات بسیاری نشان می دهد ، که استفاده از یخ، در بعضی از قسمت های بدن، به چربی سوزی کمک می کند و ظاهرا در کشیده شدن بافت پوست و کاهش سایز بسیار موثر هستند. اگر شما این را باور نمی کنید، درباره احساسی که بعد از یک حمام سرد، یا استخر آب یخ به دست می آورید، فکر کنید.
 
یخ درمانی و درست کردن یخ مخصوص گیاهی برای زیبایی و جوانی پوست
 
موادهای مختلفی در بازار وجود دارد که در صورت استفاده از آنها در منزل، کارآیی یخ درمانی را افزایش می دهد برای مثال :انواع مختلفی از روغن ها و گیاهان طبیعی وجود دارند، که علاوه بر لایه برداری، به تقویت و سفت شدن پوست نیز کمک می کنند ؛ شما می توانید یخی بسازید با فواید زیر :
 
یخ ضد کشش
 
یخ برای صاف کردن شکم
 
یخ برای کاهش سایز
 
یخ صورت
 
یخ برای بعد از زایمان
 
چطور یخی با این فایده و اثر را بسازیم؟
 
شما به
 
۳قاشق غذاخوری اسطوخودوس،..
 
۱ برگ رزماری خرد شده
 
۳قاشق غذاخوری پودر قهوه
 
۲لیوان چای سبز
 
و یک دوم لیتر آب
 
نیاز دارید.
 
دستورالعمل:
 
عناصر را به مدت ۱۵ دقیقه بجوشانید سپس از روی گاز بردارید و اجازه دهید تا با دمای اتاق خنک شود و سپس در یک ظرف پلاستیکی پر کنید و داخل فریزر بگذارید تا منجمد شود.
 
پس از یخ زدگی، آنها را به صورا دایره ای روی منطقه مورد نظر، ماساژ دهید در نهایت توجه داشته باشید که اگر پوست حساسی دارید، حتما یخ را درون کیسه یا پارچه ای قرار دهید، تا از سوزش خود جلوگیری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز