خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خبر داد:

صدور فیش حقوقی برای مستمری‌بگیران

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۱۹۲

واعظ‌مهدوی گفت: صادرکردن فیش حقوقی برای مستمری‌بگیران در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، با هدف تکریم مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، صدور فیش حقوقی برای آنان در دستور کار قرار گرفت.

محمدرضا واعظ‌مهدوی (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر) با اشاره به رسیدن تعداد مستمری‌بگیران به مرز 62 هزار نفر، گفت: مجموعه اقداماتی برای تکریم جمعیت تحت پوشش صندوق آغاز شده و در گام اول صادر کردن فیش حقوقی برای مستمری بگیران در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با بانک‌ها و نهادهای مالی و اعتباری برای به رسمیت شناختن فیش حقوقی مستمری‌بگیران صندوق در حال مذاکره و رایزنی هستیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از نهایی شدن توافق با صندوق کارآفرینی امید خبر داد و گفت: مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی می‌توانند با فیش حقوقی خود، ضمانت وام‌گیرندگان از صندوق کارآفرینی امید را بر عهده بگیرند.

واعظ مهدوی با ذکر اینکه اقدامات فنی برای عملیات کسر از حقوق و صدور گواهی آن نیز به مراحل پایانی رسیده، در پایان اظهار داشت: مجموع این اقدامات به کشاورزان، روستاییان و عشایر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی این امکان را می‌دهد که همانند کارکنان دولت، از مزایای فیش حقوقی معتبر برخوردار شوند.

تعداد مستمری‌بگیران تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در پایان اسفند 96 به 61 هزار و 594 نفر رسیده که رشدی معادل 50 درصد را نسبت به پایان سال 1395 نشان می‌دهد. همچنین تعداد بیمه‌شدگان صندوق در انتهای سال1396، از 1 میلیون و 636 هزار نفر فراتر رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز