خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

شهرک صنعتی کیاسر در سال ۹۷ گازرسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۹۹۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: 2 پروژه عمرانی هدایت آبهای سطحی و ایستگاه تقلیل فشار گاز شهرک صنعتی کیاسر با اعتبار 3900 میلیون ریال در حال انجام است .

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید که در واحد تولیدی چاچ در شهرک صنعتی کیاسر برگزار شد اظهار داشت: این شهرک صنعتی دارای ۴۸ هکتار وسعت بوده که ۳۲ واحد به بهره برداری رسیدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به ساخت و ساز ۲۰ واحد تولیدی در این شهرک صنعتی افزود: اطلاعات کلیه واحدهای تولیدی در استان احصا شده و برای برنامه‌ریزی در جهت کمک به اینگونه واحدها، در اختیار مسئولین قرار گرفته است.

موسوی بیان داشت: ۱۶ واحد تولیدی این شهرک در رهن بانک قرار گرفتند که تاکنون ۸ واحد به تملک بانک در آمدند.

وی تصریح کرد: واحدهایی که در تملک بانک قرار گرفتند با همکاری و تعامل بانک نسبت به واگذاری آن به سرمایه گذار جدید اقدام خواهد شد و ماندن در این شرایط، نه به نفع بانک بوده و نه به نفع صنعت، تولید و شهرکهای صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با بیان اینکه در حوزه زیرساخت شهرک صنعتی کیاسر اقدامات مؤثری صورت گرفته ادامه داد: میزان آب تأمین شده ۱۵ لیتر بر ثانیه، برق ۱۲ مگاوات، مخابرات، منبع زمینی 1000 مترمکعبی، شبکه فاضلاب و آسفالت معابر داخلی انجام شده است.

وی مهمترین برنامه این شرکت در سال ۹۷ برای شهرک صنعتی کیاسر را گاز رسانی دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز 2 پروژه هدایت آبهای سطحی و ایستگاه تقلیل فشار گاز شهرک صنعتی با اعتبار 3900 میلیون ریال در حال اجرا است.

موسوی تأکید کرد: اسناد ثبتی و تفکیکی شهرک صنعتی کیاسر اخذ شده و واحدهای تولیدی می‌توانند از مزایای سند در دریافت تسهیلات بهره مند شوند.

لازم به توضیـح است، در بازدید اعضای ستـاد رفع موانع تولیـد استـان که با حضور گلچوب مدیرکل امور اقتصادی استانداری، موسوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، محمدپور عمـران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، محمودی مدیرکل تأمین اجتماعی، حسن زاده فرماندار ساری، حجت الاسلام تیموری امام جمعه کیاسر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، از واحدهای تولیدی ایزوگام شرق چاچ، سنگ پارس، زرین عصاره شمال و سموم کشاورزی در شهرک صنعتی کیاسر بازدید شد..

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز