خبرگزاری کار ایران

واگذاری اجاره به شرط تملیک ۷۰۰ هکتار از شهرک‌های کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۵۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی گفت: تنها راه موفقیت در دستیابی به اهداف و اجرایی شدن برنامه‌های شرکت شهرک‌های کشاورزی، زنده نگه داشتن تفکر جهادی و چابکی در اتخاذ تصمیمات است.

به گزارش ایلنا، علی اشرف منصوری در جلسه هیات این مدیره شرکت افزود: اجرای به موقع امورات شرکت، پرهیز از روزمرگی، رعایت مقررات و ضوابط در اقدامات، حذف دیوان‌سالاری و بروکراسی، آینده‌نگری در برنامه‌ها و کمک به سرمایه‌گذاران در همه مراحل اعم از قرارداد تا تولید و بازار از دیگر راه‌های موفقیت برای دستیابی به اهداف شرکت است.

اعضای هیأت مدیره و معاونان گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت‌های انجام شده طی هفته‌های اخیر ارائه کردند و تصمیماتی برای اصلاح فرآیندها، به ویژه نظام صدور پروانه‌های گلخانه و قارچ، واگذاری شهرک‌ها، پیگیری تأمین تسهیلات بانکی،تأکید برانجام امورآموزشی‌و بالاخص پیگیری تأمین مالی برای تکمیل زیرساخت شهرک‌ها از محل منابع اعتباری استان‌ها و سفرهای ریاست جمهوری اتخاذ شد.

همچنین با واگذاری اجاره به شرط تملیک در سطح بیش از ۷۰۰ هکتار از شهرک‌های کشاورزی در استان‌های کشور که متقاضیان و سرمایه‌گذاران آنها در فراخوان اخیر ثبت‌نام کرده بودند، موافقت و مقرر شد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع ضمن جمع‌بندی آخرین مانده اراضی شهرک‌های واگذار نشده نسبت به اطلاع‌رسانی و فرآخوان جدید جهت جلب سرمایه‌گذار اقدام کند.

در این جلسه، تسریع در تحویل اراضی مغان و سفیدرود و تعیین تکلیف مشاعات از جمله آب، برق، گاز و جاده دسترسی و … مورد تاکید قرار گرفت.

در عین حال، معاون فنی و اجرایی شرکت مکلف به تعیین تکلیف پروژه‌های مشکل‌دار و همچنین تسریع در تکمیل مطالعات پروژه‌های باقیمانده و به ویژه انجام مطالعات پروژه‌های یکهزار هکتاری و ۲۲۰ هکتاری مغان و ۷۵۰ هکتاری سفیدرود گیلان شد.

در بخش دیگری از مصوبات جلسه هیات مدیره، معاون فنی و اجرایی موظف به پیگیری تامین آب ۱۲۵ هزار هکتار اراضی شناسایی شده برای ایجاد شهرک‌های کشاورزی به منظور انجام مطالعات تکمیلی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز