خبرگزاری کار ایران

ضرورت برگزاری مانور از سوی ادارات‌ ماسال در حوزه پدافند غیر عامل

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۳۱۸

معاون فرماندار ماسال بر لزوم برگزاری مانورهای منظم از سوی ادارات در جهت حفظ آمادگی لازم در خصوص پدافند غیر عامل تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، قربان خوشحال صبح امروز در جلسه ستاد پدافند غیر عامل شهرستان ماسال، با تاکید بر لزوم برگزاری مانور پدافند غیر عامل در سطح نانوایی‌های دوگانه‌سوز شهرستان گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت نان به عنوان قوت غالب اقشار جامعه، این موضوع باید جزء برنامه‌های اصلی ستاد پدافند غیر عامل قرار بگیرد.

وی با اشاره به جنبه های علمی و تخصصی پدافند غیر عامل، اظهار داشت: پدافند غیر عامل در زمینه های مختلف سایبری- نرم افزاری، تولیدی و مصارف عمومی، برق، آب، گاز و نظایر اینها بسیار حائز است و ادارات مربوطه باید مسائل حوزه خود در خصوص پدافند غیر عامل را به دقت پایش کنند.

معاون فرماندار ماسال برگزاری منظم مانور در جهت آمادگی دستگاه های اجرایی در هنگام بروز بحران، افزود: باید از ظرفیت مدارس در جهت آموزش و فرهنگ سازی در حوزه ی پدافند غیرعامل استفاده شود.

خوشحال با بیان اینکه باید با پیش‌بینی موارد لازم برای مواقع حساس و بحرانی، همواره آمادگی کامل را در مواقع حساس داشته باشیم، گفت: توجه به نکات حائز اهمیت در زمان بروز حادثه بسیار ضروری است که باید این نکات با مطالعه دقیق مسائل به درستی شناسایی و واکاوی شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز