خبرگزاری کار ایران

در جریان تقدیر از تیم زنان فوتسالیست قهرمانان آسیا در شورای شهر؛

انتقاد عضو شورا از سیاست‌های صداوسیما

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۹۷۲

عضو شورای شهر تهران گفت: صداوسیما متعلق به همه مردم است و این رویکرد پذیرفته‌شده نیست. این رویکرد باعث می‌شود مردم به سراغ کانال‌های ماهواره‌ای و غیرایرانی بروند تا بتوانند مسابقه دخترانشان را ببینند. در همین راستاست من از نمایندگان سه قوه درخواست می‌کنم سیاست‌های خود را در این رابطه تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (8 خرداد ماه) در جریان شصت و هفتمین جلسه شورای شهر، اعضای تیم دختران فوتسال که اخیرا عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورده‌اند، در صحن شورا حاضر و از آنها تقدیر به عمل آمد.

محمدجواد حق‌شناس (رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر) در جریان این مراسم گفت: این زنان افتخار آفریدند و افتخارآفرینی آنها حاصل از خودگذشتگی آنهاست تا برنامه‌ریزی مسوولان در حوزه‌های ورزشی.

عضو شورای شهر در ادامه با انتقاد از سیاست‌های صداوسیما در عدم پخش مسابقه دختران فوتسالیست افزود: صداوسیما با یکسری سیاست‌های من‌درآوردی و نه منطقی از پخش مسابقه زنان فوتسالیست خودداری کرد.  صداوسیما براساس آنچه مردم می‌خواهند عمل نمی‌کند.

وی ادامه داد: صداوسیما متعلق به همه مردم است و این رویکرد پذیرفته‌شده نیست. این رویکرد باعث می‌شود مردم به سراغ کانال‌های ماهواره‌ای و غیرایرانی بروند تا بتوانند مسابقه دخترانشان را ببینند. در همین راستاست من از نمایندگان سه قوه درخواست می‌کنم سیاست‌های خود را در این رابطه تغییر دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز