خبرگزاری کار ایران

رسولی عنوان کرد:

رشت با بدهی تحویل گرفته شد/ عملکرد مثبت شهرداری رشت در پرداخت بدهی‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۲۶۴

رییس کمیسیون عمران شورای‌شهر رشت گفت: شهر رشت با بدهی تحویل گرفته شده و باید از این بدهی نترسید و شجاعانه وارد شویم.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا رسولی رییس کمیسیون عمران شورای‌شهر رشت با بیان اینکه مجموعه شورا و شهرداری رشت خیلی کارکرد اما رسانه‌ای شد، گفت : از اینکه مدیریت شهری و شورا کارهای خبری زیادی انجام نمیدهند که البته خودم همچنین از عملکرد آن راضی هستم زیرا در مجموعه مدیریت شهری قبل بسیار سعی در رسانه ای کردن کارها بود و بخصوص باعث بزرگ نمایی شدن مسایل میشدند.

رسولی با بیان اینکه 9 ماه از تشکیل شورا و مدیریت شهری میگذرد گفت: از خواسته های مردم و حق آنها است که به صورت ملموس و محسوس از عملکرد شهرداری آ گاه شوند.

وی در مورد رفتارها و سیاست های مالی شورای پنجم گفت: متاسفانه از مشکلات شهر رشت نبود زیرساخت اقتصادی پویا مناسب است  و شهر رشت با بدهی تحویل گرفته شده است و باید از این بدهی نترسید و شجاعانه وارد شویم.

وی در مورد پرداخت بدهی شهرداری گفت: تاکنون شهرداری رشت توانست 184 میلیارد و 600 میلیون از بدهی شهرداری بوده است، گفت: بیشتر شهرداری های کشور با چنین مشکلاتی روبرو هستند و خوشبختانه پرداخت بخشی از بدهی ها در رشت از سوی شهرداری گامی موثر بوده است.

وی در مورد حقوق و دستمزد کارکنان نیز گفت: روال خوب و تعادل مناسبی در پرداخت ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت عملکرد های خوبی در مورد بدهی ها و پرداختنها انجام داده است گفت: نباید این تلاشها را نادیده بگیریم و از اینکه در آن بیل و کلنگی نبوده است از آن به سادگی بگذریم.

رسولی ادامه داد: از کارهای مهم دیگر شهرداری خرید سهام بانک شهر بود و در حال حاضر شهر رشت با خرید 3 و نیم درصد از سهام بانک شهر در کشور قرار گرفت.

وی در مورد تراموا نیز افزود: برای اجرایی کردن تراموا با یک مدل مدیریت مناسب قدم های خوبی برداشته شده است.

وی در ادامه به 90 اتوبوس که در قزوین بلاتکلیف بود اشاره کرد و گفت: 30 عدد آن را بازسازی کردند و به زودی تحویل میگیریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز