خبرگزاری کار ایران

با دستگیری سه قاچاقچی؛

بیش از ۵۲ کیلوگرم مواد مخدر، کشف شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۴۶۸

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از کشف ۵۲ کیلوگرم و ۲۳ گرم هروئین، مرفین و حشیش طی دو عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز و تهران بزرگ و استان سمنان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی عسگری با اعلام این خبر گفت: در راستای اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر از فعالیت سه نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر و محل دپو مواد در تهران مطلع شدند.

وی افزود: ماموران این پلیس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و طی یک عملیات مشترک پس از تحت نظر قرار دادن محل دپو مواد مخدر در یک فرصت مناسب پس از ورود به مکان مورد نظر در بازرسی از آن جا مقدار ۴۱ کیلو و ۲۰۰ گرم هرویین و مقدار ۸۲۳ گرم مرفین کشف، یک دستگاه خودرو پراید وانت از قاچاقچیان توقیف و در این رابطه سه نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از کشف ۵۰ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس استان البرز و پلیس استان سمنان خبر داد و اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه یکی از عناصر فعال در امر قاچاق مواد مخدر اخیرا یک محموله مواد از نوع حشیش را از یکی از همدستان خود از استان‌‌های شرقی کشور تحویل گرفته و با یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در حال انتقال آن به استان البرز است. پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.

عسکری ادامه داد: پس از ردیابی‌‌های اطلاعاتی ماموران، مشخص شد که مسیر عبور خودرو از جاده سمنان است که با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، بلافاصله اکیپی از ماموران آن پلیس به محور مذکور اعزام و پس از رصد و پایش خودروهای عبوری، خودرو مورد نظر را مشاهده کردند و زمانی که به قصد توقف خودرو وارد عمل شدند، راننده اقدام به فرار کرد.

وی اضافه کرد: ماموران پس از شلیک چند تیر هوایی و بی‌‌‌توجهی راننده به این موضوع در نهایت با رعایت قانون بکارگیری سلاح، لاستیک‌‌‌های خودرو را مورد هدف قرار دادند که بر اثر اصابت گلوله به لاستیک، کنترل خودرو از دست راننده خارج و خودرو در جاده واژگون و راننده دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز یادآور شد: در بازرسی از خودرو مذکور، مقدار ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر حشیش که به طرز ماهرانه‌‌ای در داخل صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد و به همراه خودرو و متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز