خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی:

۴۳۱ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان اجرا شده است

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۷۹۵

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از اجرای ۴۳۱ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، کریم اکبری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در نشست خبری امروز گفت: مجموع کشفیات مواد مخدر و صنعتی در سال جاری 17 هزار و 293 کیلوگرم است که در سال گذشته این مقدار 12 هزار و 734 کیلوگرم بوده که با افزایش 36 درصدی مواجه شده است.

وی با اشاره به عملیات انجام‌شده در 11 ماه سال جاری تصریح کرد: کشفیات مواد اولیه مخدر در سال جاری 14 هزار و 276 کیلوگرم است که سال قبل 8 هزار و 488 کیلوگرم بوده که افزایش 68 درصدی داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: کشفیات امسال در زمینه قرص‌های روان‌گردان 56 هزار عدد بوده که نسبت به سال قبل که 45 هزار بوده افزایش 26 درصدی داریم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: در این مدت 79 فقره شبکه توزیع و قاچاق مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شده است.

سرهنگ اکبری افزود: در این زمینه همچنین 11 هزار و 71 نفر قاچاقچی، توزیع کننده و عضو شبکه قاچاق مواد مخدر در آذربایجان غربی دستگیر شده که افزون بر 2 برابر سال گذشته است.

وی اضافه کرد: 17 هزار و 909 نفر معتاد در سال جاری در آذربایجان غربی جمع آوری شده است.

وی از اجرای مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: امسال 186 مرحله این طرح در کنار 431 مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان اجرا شده است.

وی خاطرنشان شد: با تمامی تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران در جهت ارتقای سلامت جامعه باز کمبودهایی داریم که تلاش خود را در جهت رفع این کمبودها انجام می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز