خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی مازندران اعلام کرد:

حمایت از بخش خصوصی در جهت توسعه مکانیزاسیون

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۴۲۷

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی مازندران گفت: باید از بخش خصوصی برای توسعه مکانیزاسیون حمایت کرد

به گزارش ایلنا از ساری،صابر کاظمی امروز در جلسه ارتقای بهره‌وری آب، خاک و تولیدات بخش کشاورزی که در اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد بابیان اینکه مازندران پتانسیل بالایی در تولید محصولات مختلف دارد اظهار داشت: این درحالی است که متأسفانه مازندران در زمینهٔ بهره‌وری از بخش کشاورزی و تولیدات خوب کارنکرده است.

وی با اشاره به اینکه بهره‌وری از تولیدات کشاورزی و معدنی در استان پایین است افزود: باید حمایت‌های دولت در زمینهٔ بهره‌وری تولیدات به بخش خصوصی منتقل شود زیرا مکانیزاسیون در کشاورزی حرف اول را می‌زند و باید با بهره‌گیری از ابزار، راندمان تولید و کشت را بالا ببریم.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی مازندران گفت: به هر میزان که جمعیت افزایش می‌یابد، واحد سطح کشاورزی و تولیدات کاهش می‌یابد ازاین‌رو باید نسبت به افزایش بهره‌وری تولیدات گام برداشت.

کاظمی عنوان کرد: باید از بخش خصوصی برای توسعه مکانیزاسیون حمایت کرد.

وی، افزود: باید در استفاده از تکنولوژی و فناوری های روزماشین آلات دربخش کشاورزی جهت حفظ ،نگهداری و افزایش بهره وری عوامل تولید( آب،خاک،نیروی انسانی و حفظ محیط زیست ) که موجب منابع ارزی می شود ،حمایت ویژه داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز