خبرگزاری کار ایران

محمد صادق بیجندی مطرح کرد:

مزیت طرح توسعه الگوی مشاغل خانگی استفاده از بستر IT است

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۸۳۵

رئیس سازمان‌تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی گفت: همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم از بستر IT به بهترین شکل در ایجاد اشتغال استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد صادق بیجندی روز شنبه در جلسه طرح توسعه مشاغل خانگی در سنندج با اشاره به اجرای طرح ملی هدایت مشاغل خانگی در هشت استان  کم برخوردار کشور با همکاری وزارت کار و صندوق کار آفرینی امید، افزود: موضوع اشتغال و مشاغل خانگی در یک فرآیند در کنار هم قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: ما در این کار یک نهاد تسهیل‌گر هستیم و به هیچ‌ عنوان قصد ورود به حوزه اجرا را نداریم. جهاد دانشگاهی در این تفاهم‌نامه یک نهاد تسهیل‌گر است که قصد دارد مداخلات توسعه‌ای انجام دهد.

بیجندی افزود: ما در این فرآیند از تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی و دولتی به بهترین شکل استفاده کردیم. یکی از موضوعاتی که در این طرح به شدت مدنظر ما بوده، استفاده از تمام ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از نگاه‌های ما در موضوع اشتغال خانگی نگاه به حوزه دانش‌آموختگان است، عنوان کرد: امیدواریم در بخش‌های مختلف از این طرح بهره ببریم. یکی از نکات دیگری که این طرح را متمایز می‌کند، استفاده از بستر IT است.

وی با بیان اینکه ما همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم از بستر IT به بهترین شکل در ایجاد اشتغال استفاده کنیم، تصریح کرد: همچنین تمام دستگاه‌های درگیر در موضوع اشتغال خانگی یک رمز خواهند داشت که تمام دست اندرکاران می‌توانند با این رمز به مراحل کار رصد داشته باشند و اگر پیشنهادی هم دارند نیز ما در اختیار آن‌ها خواهیم بود.

رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم دیگر ظرفیت‌های استانی است، اظهار کرد: ما در این طرح به شدت به دانش‌آموختگان دانشگاهی و دانشجویان بومی نیاز داریم و امید داریم که بخشی از این ظرفیت را بتوانیم در حوزه صنایع خلاق فرهنگی، بازی‌های یارانه‌ای، نرم‌افزا نویسی و کد نویسی بکار بندیم.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه ما معتقدیم بیشتر دانش‌آموختگان ما در حوزه اشتغال به بازار، بازاریابی و مارکتینگ و... به ما می‌توانند کمک کنند و برای این فرآیند بسترهای علمی کاملا فراهم شده است. همچنین کارگروه علمی نیز برای این منظور تشکیل داده‌ایم که در آن بسیاری از مباحث می تواند مورد تجدید نظر و بازنگری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز