خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توانیر مطرح کرد:

پانزدهمین سال بدون خاموشی سراسری را پشت‌سر گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۳۵۰

مدیرعامل توانیر در گردهمایی مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه ای با اشاره به این که پانزدهمین سال بدون خاموشی سراسری(فروپاشی شبکه) را پشت سرگذاشتیم، تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای تامین برق مطمئن برای مشترکان به کار ببندیم.

به‌گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این گردهمایی،" آرش کردی" مدیرعامل شرکت توانیر طی سخنانی، با اشاره به افزایش تعهدات صنعت برق در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مدیریت مصرف برق جهت گذر از پیک تابستان گفت: از شرایط امسال باید به عنوان یک فرصت جهت نهادینه کردن برنامه ها بهره برد.

کردی از مدیران عامل برق‌ منطقه‌ای خواست تا از ظرفیت و نفوذ استانداران در هماهنگی با صنایع استفاده کنند تا آنها نیز جهت حضور در برنامه های تشویقی صنعت برق ترغیب شوند.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به این که پانزدهمین سال بدون خاموشی سراسری (فروپاشی شبکه) را پشت‌سر گذاشتیم، تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای تامین برق مطمئن برای مشترکان به کار ببندیم.

کردی همچنین به تامین منابع مالی و نقدینگی در شرکت‌ها اشاره و ضمن تشریح شرایط روز و جاری صنعت برق تاکید کرد: این موضوعات نباید باعث به چالش کشیدن مدیران صنعت و صرف دقت زیاد در شرکت‌ها شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز