خبرگزاری کار ایران

علی وارسته مطرح کرد:

قدم‌های کوچک می‌تواند بازتاب بزرگ داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۷۴

سرپرست فرمانداری رودسر بیان کرد: قدم‌های کوچک می‌تواند بازتاب بزرگ داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی در همایش استانی رونمایی از ویلچرهای ۷ با عواید حاصل از فروش درب بطری در سالن ارشاد اسلامی رودسر گفت: کارهای کوچک را کوچک نشماریم بلکه در برخی مواقع ممکن است این کارها آنچنان اثر بزرگی داشته باشد که نگاه همه را به خود جلب کند.

سرپرست فرمانداری رودسر در این همایش با اشاره به اینکه شاید یک عدد درب بطری در مقابل این حجم زباله دیده نشود، افزود: قدم‌های کوچک می‌تواند بازتاب بزرگی را به وجود آورد و شاید یک نفر بتواند به یک حجم بزرگ غلبه کند.

وی اظهار کرد: تلاش ما بر این است در حوزه زیست‌محیطی در هر نقطه‌ای که قرار داریم یک قدم به جلو حرکت کنیم و اگر قرار است نتیجه‌ای دریافت کنیم باید از نسل نو و جدید استفاده کنیم.

وارسته بهدانی ادامه داد: با آموزش‌های کلیدی به جوانان و نوجوانان و حتی برگزاری نشست‌های هم اندیشی می‌تواند ذهن فعال و پویای آنان را به این سمت سوق دهد و مجموعه مدیریتی شهرستان را نیز با پردازش ایده‌ها و نظرات یاری کند

سرپرست فرمانداری رودسر با تاکید بر اینکه خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد، افزود: چرا زیبایی‌های خداوند را زیباتر نکنیم و در حفظ این زیبایی‌ها تلاش نکنیم

وی خطاب به دانش آموزان گفت: دانش‌آموزان سفیران زیبایی و مبارزه با آلودگی‌ها باشند و با گسترش این می‌توانیم در حفظ محیط زیست عاری از هرگونه آلودگی نتیجه مند حرکت کنیم.

وارسته افزود: اگر در فرهنگ‌سازی کمربند ایمنی خودرو موفق بودیم با حمایت همیاران پلیس که همان دانش‌آموزان بود ممکن شد و حفظ محیط زیست نیز می‌تواند با همیاری حافظان محیط زیست یا همیاران محیط زیست باشد که در حقیقت به‌جز نوجوانان و نونهالان در این موقعیت و شرایط کنونی قشری نمی‌تواند یاری‌گر باشد.

سرپرست فرمانداری رودسر از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر و همه ایده‌پروران خواست تا نسبت به طرح‌نویسی و ارائه این طرح در زمینه استفاده از نوجوانان و نونهالان اقدام کنند و در این زمینه فعالانه قدم بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز