خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده:

توزیع خدمات در شمال و جنوب تهران عادلانه نیست

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۶۳۳

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: متاسفانه در توزیع عادلانه خدمات و سرانه در شمال و جنوب شهر تهران به درستی عمل نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین حبیب‌زاده، عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش پس از استماع اظهارات افشانی نامزد تصدی شهرداری تهران گفت: برنامه‌های آقای افشانی اشاره به چالش‌های شهر تهران دارد. همچنین این برنامه‌ها ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها و توجه به اجرای قانون بوده است.

وی در ادامه گفت: متاسفانه در توزیع عادلانه خدمات و سرانه در شمال و جنوب شهر تهران به درستی عمل نشده است در حالی که امکان توسعه در جنوب شهر تهران وجود دارد برنامه شما برای حل توزیع ناعادلانه و رفع تبعیض بین شمال و جنوب تهران چیست؟

وی با طرح این پرسش از افشانی که برنامه‌اش برای پیگیری تخلفاتی که توسط شورا و شهرداری اعلام شده چیست؟ بیان داشت: آیا تمایلی برای پیگیری این مسائل دارید یا خیر؟

حبیب زاده در پایان تاکید کرد: شما در برنامه‌های خود از تلاش برای ارتباط بهتر شورا و شهرداری با نهادهای مختلف سخن گفتید با چه روشی می‌خواهید این ارتباط را برقرار کنید؟

در ادامه جلسه، سیدحسن رسولی عضو شورای شهر تهران خطاب به افشانی بیان داشت: افشانی را قریب به سی سال است که می‌شناسم یکی از نظریه‌های مورد وفاق اعضای شورا این است که شورا و شهرداری باهم در خدمت مردم باشند آیا این دیدگاه را قبول دارید برنامه شما در این رابطه چیست؟

او در ادامه گفت: من نیز مانند شما سابقه مدیریت حاکمیتی دارم اما در مدت زمان حضورم در شورای شهر متوجه شدم محیط حوزه مدیریت شهری تفاوت دارد من و شما به عنوان استاندار، استان‌ها را از منظر امنیتی – ریاستی اداره می‌کردیم اما در حوزه شهری این گونه نیست و علاوه بر کابینه خود باید با 21 عضو شورای شهر تعامل داشته باشیم یعنی با خرد جمعی مدیریت کنیم.

رسولی با اظهار نگرانی از اینکه در صورت شهردار شدن افشانی ممکن است با سازمانی تک لهجه مواجه شوند، بیان داشت: در توضیحات اعلام کردید از بدنه استفاده می‌کنید اما یکی از بیماری‌های مدیریت نظام اداری ایران تک‌لهجه‌ای بودن برخی از سازمان‌ها است.   

رسولی در ادامه گفت: در بحث شوراها با عرض معذرت از برخی دوستانم معتقد به رشوه‌دهی به زنان و جوانان نیستم اما باید آنان را توانمند کنیم.

او تاکید کرد که انتصاب زنان و جوانان به صورت جرثقیلی در مسئولیت‌هایی که فاقد توانمندی لازم برای امور باشند ظلمی آشکار به زنان و جوانان کشور است.

رسولی در پایان گفت: گله ما را به وزیر کشور و معاون اجتماعی وزارت کشور برسانید که در روز 9 اردیبهشت سالروز تشکیل روز شوراها کلامی از وزیر و معاون مربوط برای توانمندی و تقویت شورا نشنیدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز