خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان:

ارائه 320 هزار نفر- ساعت آموزش‌های مهارتی در زندان‌های استان

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۵۳۴

مهرداد جهاندیده، گفت: هدف از آموزش‌های مهارتی کاهش آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی افراد، اشتغال و درآمدزایی، جلوگیری ازگرایش به اعتیاد و بازگشت دوباره زندانیان به زندان است.

به گزارش ایلنا، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان از ارائه بیش از 320 هزار نفر- ساعت آموزش‌های مهارتی در زندان‌های این استان درسال 96 خبر داد.

مهرداد جهاندیده با بیان اینکه هدف از این آموزش‌های مهارتی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی افراد، اشتغال و درآمدزایی، جلوگیری از گرایش به اعتیاد و بازگشت دوباره زندانیان به زندان است، افزود: در این راستا سال گذشته 320هزار و 870 نفر- ساعت آموزش‌های مهارتی به زندانیان استان سیستان و بلوچستان ارائه شد.

وی با اعلام اینکه مجموع آموزش‌های ارائه شده معادل یک هزار و 458 نفر- دوره آموزشی بوده است، تصریح کرد:‌ از این تعداد، 155نفر- دوره برای بانوان و یک هزار و 303نفر- دوره برای آقایان ارائه شده است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ارائه آموزش‌های مهارتی در بین زندانیان استان، هدف از ارائه این آموزش‌ها را ایجاد انگیزه، امید به زندگی و اشتغال آنان پس از آزادی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز