خبرگزاری کار ایران

ابطحی در گفت‌وگو با ایلنا:

وزرای روحانی از ابتدا روزه سکوت داشتند/ دولت در حال حاضر تدافعی است

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۲۰۷

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: انتخاب‌های روحانی از ابتدا برای یک دولت پرسخن و تهاجمی بی‌معنا بود و بیشتر نشان‌دهنده دولتی تدافعی است.

محمدعلی ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا  در خصوص عدم شفافیت بعضی از دولتمردان، گفت:  عدم شفافیت مدیران و طرح موضوع روزه سکوت مدیران از سمت روحانی از همان ابتدا عجیب به نظر می‌رسید. چراکه نوع انتخاب وزرا که با واکنش حامیان انتخاباتی او هم روبه‌رو شده بود، پیشامد این اتفاقات را قطعی کرده بود. مجموعه وزرای روحانی از ابتدا هم اهل ریسک نبودند و برای حفظ خود بعضا روزه سکوت هم می‌گیرند.

وی افزود: این انتخاب‌ها از ابتدا برای یک دولت پرسخن و تهاجمی بی‌معنا بود و بیشتر نشان دهنده دولتی تدافعی است. ضمن اینکه روحانی در عمل بسیاری از شعارهای خود را فراموش کرده است. در این شرایط وزرا هم دلیلی نمی‌بینند در بسیاری موارد اظهارنظر کنند. البته بخشی از عملکرد روحانی به دلیل دست‌های پشت پرده است که مانع از به تحقق رسیدن اهداف او می‌شوند. بخشی دیگر هم عدم پیگیری روحانی را بیان می‌کنند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: روحانی باید در ابتدا عملکرد خود را نقد کند و در جهت عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش پیشرو باشد، در وهله بعد می‌تواند وزرا را نقد کند. ضمن اینکه با توجه به شرایط فعلی کشور جریان اصلاحات باید دقت بیشتری برای انتخابات بعدی به خرج دهد و نیروهایی را در انتخابات مطرح کند که منتسب به همین جریان باشند.

وی در پایان گفت: جریان اصلاحات نمی‌تواند نسبت به آینده کشور بی‌تفاوت باشد و قطعا از نیروهای خود برای انتخابات بعدی استفاده می‌کند. اما در حال حاضر نمی‌توان در خصوص آن سخن گفت چرا که اصلاحات به زمان بیشتری نیاز دارد تا برای فضای انتخابات به مصداقی مشخص برسد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز